Vetle96 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg lurer på om det er vanlig å runke med venner? Jeg har runket med et par venner, og runket/sugd en... Jeg anser meg selv som hetero, men litt bi-nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanemann Skrevet 17. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2010 Det er ikke vanlig i mitt miljø! 61 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det finnes vel de som gjør det, men ingen jeg kjenner har gjort det, og jeg ville ikke prøvd det selv. Å runke en annen gutts penis, og suge, går egentlig under kategorien sex... Endret 17. desember 2010 av Hanske 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 17. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2010 Er dette vanlig? Jeg har aldri hørt om noen som har gjort dette.. 67 Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er ikke uvanlig å eksperimentere med sex, med både eget og motsatt kjønn. Det kan være en periode, eller det kan være at du er heterofil og biseksuell. Ta det med ro, det finnes _mange_ andre som deg. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 17. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2010 NO! NO! NO! NO! Nei. Nei! NEI! Why? WHY? Min første reaksjon. Jeg aksepterer at folk er forskjellige, men jeg hadde nok styrt unna deg om du som kamerat av meg hadde foreslått dette for meg. 28 Lenke til kommentar
Populært innlegg Chad Thundercock Skrevet 18. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2010 Kuk og fitte er som Cola og Pepsi, jeg foretrekker den ene veldig over den andre, til tross for at noen mener begge smaker det samme. 52 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Finnes det undersøkelser på kor vanleg dette er? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 18. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2010 Min første reaksjon. Jeg aksepterer at folk er forskjellige, men jeg hadde nok styrt unna deg om du som kamerat av meg hadde foreslått dette for meg. "Eg aksepterer deg for den du er, men ikke f*** om du får være en kamerat av meg". Er ikke dette litt selvmotsigende? Vanlig og vanlig. Det varierer er mitt inntrykk. Pga at temaet er såpass tabubelagt så er det kun en brøkdel som kommer frem for dagens lys. Eg og en tidligere kamerat flashet tissemannen våres for hverandre for å sammenligne størrelser og hårvekst. Men det gikk aldri lenger. 24 Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Tusen takk for de positive svarene Og takk til de som har bidratt med sin mening(de som ikke har gått til personangrep, anyways) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Kom kanskje litt feil ut, men om jeg hadde lest mine venner så dårlig at de plutselig ville runke med meg... Tja. Jeg måtte i alle fall gitt det litt tid. Vennskapet, that is. Og det at vennen foreslo noe så "dumt" for meg skulle aldri igjen bli nevnt. Jeg sitter fortsatt igjen med første reaksjon - why? Bare TS og en venn, eller i en slags orgie hvor det også er mange kvinner? Da kunne jeg mer sett det for meg. Da på grunn av kvinnene, ikke fordi jeg var nyskjerrig på hvilke teknikker kameraten min brukte på å kvesse blyanten sin. Det er vel ikke et tabubelagt område? Det er noe man gjør om man er homoseksuell/biseksuell, ikke noe man gjør med venner som hetero.. =) Edit: Så TS lurte seg i mellom. In a non-sexual way. Ja, du er nok biseksuell. Ikke sikkert du er bifil, men det finner du ut av selv etterhvert. Uansett - jeg råder deg til å ikke spørre en venn om dere skal pusse børsa til hverandre. Endret 18. desember 2010 av Sovehest 4 Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Vel min mening er at jeg eksperimenterer, og at det er godt. Og jeg ville ikke spurt/hintet til runking med en kamerat, med mindre det var åpenbar stemning for det Og jeg kan NESTEN garantere at noen av vennene dine vil runke med deg, men ikke vil inrømme det Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg skal spørre dem neste gang jeg er på byn. Lodde stemningen. Jeg er rimelig sikker på at ingen av dem har vært inne på tanken. Det nermeste vi kommer til å fyre raketten til hverandre er nok når vi... not relevant. Leste førsteposten en gang til, og ser du faktisk har smidd jern med venner. Nei, det er ikke vanlig. Har bare sett det på film før, og da har jeg også trykket feil. Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Oki Og bare så du vet det, det er både "Rart" og "godt" å runke en velutstyrt venn Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Jeg ville aldri gjort det. Jeg respekterer homofile, og aksepterer deres måte å gjøre ting på (det hørtes rart ut), men jeg ville aldri gjort det selv. Men hvis du og dine venner liker det, hvorfor ikke? Det skader dere ikke, og gir kanskje en viss form for erfaring. Endret 18. desember 2010 av Hanske 1 Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tull og fanteri. TS er jo født i 1996 og er 14 år gammel.. wtf liksom.. 5 Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 og hva er galt med å være en 14-årig 96-modell? 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg ville aldri gjort det. Jeg respekterer homofile, og aksepterer deres måte å gjøre ting på (det hørtes rart ut), men jeg ville aldri gjort det selv.Men hvis du og dine venner liker det, hvorfor ikke? Det skader dere ikke, og gir kanskje en viss form for erfaring. Det er lov å ikke like det andre liker. Verden må være åpen for den type aksept mener eg. That is, aksept må gå begge veier. Om eg er bifil så håper eg mine venner aksepterer det, på samme måte som eg aksepterer at noen av mine venner ikke liker å prate om det. Tull og fanteri. TS er jo født i 1996 og er 14 år gammel.. wtf liksom.. And. So. What? Hadde det vært bedre/værre om han var 20? 30? 48? 62? 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tull og fanteri. TS er jo født i 1996 og er 14 år gammel.. wtf liksom.. Ser ikke helt hvordan det gjør historien mindre troverdig. Vet om flere jeg gikk på trinn med på ungdomsskolen av samme kjønn som eksperimenterte litt med hverandre. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det er flere voksne homofile som oppdaget sin legning på ungdomsskolen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg