Gå til innhold

COD Modern warfare 2 henger og mister lyd innemellom

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt COD MW2 gjennom STEAM og installert det. Når jeg spiller det så henger spillet seg med jevne mellomrom. Enten ved at det mister lyden i noen sekunder, eller at lyden henger seg og hakker og/eller at bildet henger seg i noen sekunder.

Jeg har prøvd å endre innstillingene for grafikken uten at dette påvirket. Har sett på bakgrunnsprossesser også uten at jeg kan se at det påvirker. Har i tillegg installert siste drivere på skjermkortet.

Maskinen jeg spiller med er en Asus G73J med ATI Radeon HD5870 skjermkort med VRAM på 1GB. Prossesoren er en Intel Core i7 1,73Ghz med 6Gb minne. OS'et er Win7 Ultimate. Harddisken er en 500Gb med 7200Rpm.

Sånn som jeg ser det så er maskinen mer enn nok. COD Black Ops spiller jevnt og fint på fulle grafikk-innstillinger uten å henge eller "lagge".

Har foreløpig ikke funnet noe god hjelp på Steam sine support-sider ennå. Leter fortsatt.

Men jeg lurer på om det er noen her som har lignende erfaringer og/eller tips til hva som kan være feil og hva som er løsningen. Irriternde.

Btw, dette er som enkeltperson i campaign. Har ikke testet som multiplayer på nettverk så det er ikke nettverket som "lagger".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...