Tobruk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Heisann.Endelig kom pakken fra Deal Extreme med enda en kontroller for wii.Ongan har gledet seg lenge nå, men jeg får ikke koblet til den nye kontrolleren!?Trykker på den røde knappen i kontrolleren,deretter sync-knappen på konsollen...ingenting..Har også holdt inne syncknapp i konsoll og resatt hele greia og får uten problemer koblet til den gamle kontrollen,men som sagt,ikke den nye...Nye batterier har jeg oxo.... Noen som har tips?? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Prøv og ta ut/inn støpselet Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Mener du strømkontakten? Lenke til kommentar
GamingSleaze Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Home Meny - Wii Remote settings - Reconnect Sync knapper???? Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Takker og bukker!Ok,nå virker begge,men kontrollene føles veldig trege,kan plutselig slutte og virke....Noen råd? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har du samme problemet med både den originale og den/de uoriginale? Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 hmm...nei,det er vel den uorginale som er problemet ja...Får vel bite i det sure eplet og bestille en orginal og DYR da?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er vel sikkert delte meninger om uoriginale kontroller er bra eller ikke. Personlig har jeg kjøpt én uoriginal kontroller (tilbake da PS2 var det store), og jeg ble såpass skuffet at jeg siden den gang alltid har betalt litt ekstra for en original kontroller. De er riktignok svindyre, men de holder i allefall ut Wii'ens levetid. Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Ok...ingen som har opplevd "lagging" med originale controllere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå