asuspc Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) All hjelp mottas med takk, er forholdsvis amatør på området. Og klarte visst å legge denne feil også !! Plutselig den siste uken har ikke mobilnett virket lenger, men vet ikke riktig om det skyldtes hardware eller software/oppsett (kjører FROYO.XWJPA/I9000XJPP). Kjøpte telefon i Juni og nettet har fungert uten problemer tidligere, Telenor oppgir at det heller ikke er sperrer i abonnement. Oppsett : Mobilnett/Bruk Pakkedata + GSM/WCDMA WiFi testet både med Auto og Av Status : Mobilnett=HSDPA, Mobilnett=Frakoblet Er det noen måte å sjekke om 3G/Super3G er på eventuelt å tvinge på. Alternativt bør jeg resette til factory eller bare levere den inn til service. Endret 17. desember 2010 av asuspc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå