GLN Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå som jeg går hjemme og er sykmeldt så blir det litt tid til eksperimentering med fotografering, og har litt lyst til å prøve meg på litt portrett/studiofotografering, og setter isammen et lite hjemmelaget studio. Har fra før 430EX med softbox, så er spørsmålet og jeg skal gå til anskaffelse av fastlys i form av lysarmaturer ( http://www.diyphotography.net/the-strip-light-that-wont-strip-you ) eller en ny blits og softbox? Hva tror dere vil bli best? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hva med en fast studiobilts? Kaffebrus har en god del billige varianter. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Det skal være et lavbudsjettsprosjekt. Så prisen for de lysarmaturene med lysrør kommer på 800-900kr for 2stk med 4 lysrør. Så tenkte å ikke gå for mye over det i pris ny i disse juletider. Så med mindre kaffebrus har noe i den prisklassen så tror jeg at jeg utelukker det for denne gang. Må blir vis jeg får smaken på studiofoto. Men kom også på at store vakre ebay kanskje har noen gode tilbud. Noen av dere ebay haier som har oversikt på det? Endret 17. desember 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå