GnuNix Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) I går bestilte jeg meg alle komponenter til et nytt vannkjøling system. Jeg kjøpte det meste fra Netshop.no og slangene fra Frozen-cpu.com. Men nå lurer jeg på om jeg har bommet på radiatorer min - Mist MIST radiator, Extreme, 3x120? Jeg ser at Digitalimpuls selger vannkjøling komponenter (som jeg ikke visste i går) og de har en radiator som er fra en kjent produsent - EK CoolStream RAD XT (360) 3x120mm Er den EK cool extreme radiator mye bedre enn den jeg har kjøpt? Er det verdt det å sende radiatoren jeg kjøpte fra nettshop i retur og bestill radiatoren fra digitalimpulse? Siden jeg er ny til vannkjøling vil jeg helst kjøp in gode komponenter som gir meg muligheten til å utvide systemet senere. Akkurat nå blir det kun CPU som skal kjøles med vannkjøling. Thank you =D Endret 17. desember 2010 av jackbrennan2008 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Basert på det jeg har lest om EK-radiatoren plasserer den seg ca midt i sjiktet av trippelradiatorer. Min noe ukvalifiserte gjetning er derfor at det neppe lønner seg å bytte ut Misten din, så du kan nok holde på den med god samvittighet Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Greit kjøp det der Ville ikke byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå