Thomas :-) Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 jeg spør dere om linux kjøpe linux bra enn laste fra internett?` :-? og kjøpe linux mer progammer enn laste fra internett? :-? bare lurer på det Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg synes det er bedre å laste ned. Lenke til kommentar
John_Denver Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hadde jeg skjønt hva du mente så kunne jeg sikkert hjulpet deg . lær deg å skriv , du klarer det hvis du tenker deg godt om. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hadde jeg skjønt hva du mente så kunne jeg sikkert hjulpet deg . lær deg å skriv , du klarer det hvis du tenker deg godt om. Kan si at du har fått deg en advarsel og burde herved oppføre deg eksemplarisk, lær av feilene dine, gjør meg ikke noe som helst å rapportere at oppfører deg dårlig mot dine medbrukere. Slike innlegg er hensiktsløse og totalt irrelevante for temaet som skal diskuteres, skjerp deg! Om du vil laste ned eller ikke får du velge selv, jeg kjøpte siden jeg har ISDN og jeg får med mange programmer, anbefaler SuSE om du kjøper. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Thomas : gidd å ha en så lang link i signaturen da fucka opp hele siden hos meg.... Bruk heller BBcoder. edit: miset helt lysten til å lese litt her på forumet etter det Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hadde jeg skjønt hva du mente så kunne jeg sikkert hjulpet deg . lær deg å skriv , du klarer det hvis du tenker deg godt om. Kan si at du har fått deg en advarsel og burde herved oppføre deg eksemplarisk, lær av feilene dine, gjør meg ikke noe som helst å rapportere at oppfører deg dårlig mot dine medbrukere. Slike innlegg er hensiktsløse og totalt irrelevante for temaet som skal diskuteres, skjerp deg! Heh.. skjerp deg! Jeg synes også at han skrev helt fryktelig, og man må lære seg å skrive før man spør andre folk om noe på et forum. Hvertfall til en viss grad. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hadde jeg skjønt hva du mente så kunne jeg sikkert hjulpet deg . lær deg å skriv , du klarer det hvis du tenker deg godt om. Kan si at du har fått deg en advarsel og burde herved oppføre deg eksemplarisk, lær av feilene dine, gjør meg ikke noe som helst å rapportere at oppfører deg dårlig mot dine medbrukere. Slike innlegg er hensiktsløse og totalt irrelevante for temaet som skal diskuteres, skjerp deg! Heh.. skjerp deg! Jeg synes også at han skrev helt fryktelig, og man må lære seg å skrive før man spør andre folk om noe på et forum. Hvertfall til en viss grad. ikke gidd å begynn å diskutere det. blir bare problemer og off-topic av det. John_Denver og Rafael, jeg skjønner hva dere mener, men les på innleggene til Thomas og da ser dere at det blir tatt opp det med skrivingen i nesten hver post. ellers: ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 jeg spør dere om linux kjøpe linux bra enn laste fra internett?` :-? og kjøpe linux mer progammer enn laste fra internett? :-? bare lurer på det Selve Linux-distroen er den samme, enten du laster den ned fra internett eller kjøper den. Det kan godt hende at du får med flere programmer hvis du kjøper en Linux-distro fremfor å laste den ned - f.eks. hvis du kjøper RedHat kan du få med StarOffice. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Noen her på forumet har tydeligvis problemer med å lese norsk, men jeg forstår ikke helt problemet... Om det lønner seg å kjøpe eller å laste ned kommer helt an på distroen, om det følger med support osv om du kjøper. Med noen distroer følger det også med programvare når du kjøper den som ikke følger med i nedlastings-treet. Kjøper du f eks SuSE så får du med programmer som ikke ligger på internet, dessuten så slipper du å laste ned masse for hver gang du vil installere det, eller å ha alt liggende på harddisk... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dette er off-topic og beklager dette, men kan dere ikke se hvor lite slike innlegg hjelper? Har du ikke noe fornuftig å si så HOLD KJEFT! Jeg håper at dere kan respektere hverandre og tenke at andre ikke har det like enkelt for å skrive som dere har, tenk før dere skriver, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Dette er off-topic og beklager dette, men kan dere ikke se hvor lite slike innlegg hjelper? Har du ikke noe fornuftig å si så HOLD KJEFT! Jeg håper at dere kan respektere hverandre og tenke at andre ikke har det like enkelt for å skrive som dere har, tenk før dere skriver, ikke omvendt. Holder jo posten lenge på "sist fra forum" på hovedsiden da (Flere som kommer innom det og sjekker hva han vil.....) Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hadde jeg skjønt hva du mente så kunne jeg sikkert hjulpet deg . lær deg å skriv , du klarer det hvis du tenker deg godt om. Kan si at du har fått deg en advarsel og burde herved oppføre deg eksemplarisk, lær av feilene dine, gjør meg ikke noe som helst å rapportere at oppfører deg dårlig mot dine medbrukere. Slike innlegg er hensiktsløse og totalt irrelevante for temaet som skal diskuteres, skjerp deg! Heh.. skjerp deg! Jeg synes også at han skrev helt fryktelig, og man må lære seg å skrive før man spør andre folk om noe på et forum. Hvertfall til en viss grad. Hvis du så Thomas :-) sin signatur, så står det klart og tydelig at han er døv med røde bokstaver. Og dette har vært tatt opp tidligere også. Thomas: Hvis du kjøper en distro så får du jo det på plater og eventuelt en dokumentasjon på hvordan du skal forberede/installere etc. Hvis du laster ned en distro, så er det bare å brenne den på ei plate eller tre. Og dokumentasjon finnes det i søkk og kav på nettet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Thomas: Jeg anbefaler at du laster ned diverse Linux distroer, så hvis det er en du likte spesielt, kan du godt kjøpe den. Det er ingen vits å kjøpe noe man senere ikke vil bruke, fordi en annen distro var bedre...tro meg, jeg vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Stim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 La nå gutten være i fred. Han prøve så godt han kan. Har selv en far som er døv og vet hvor vanskelig det er. Synes det er synd at han skal få denne typen respons på spørsmål han har! Om dere vil at han skal fikse url-en send han en pm med forslag på løsning. Ellers STFU. Thomas:) Kjøper du SuSE så betaler du egentlig for bøkerne du får med (Engelsk) Vet ikke med Redhat. Er det noen andre som har kjøpt RH som vet? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Rafael er advart, John_Denver får nyte 14 dagar i sola ute. Til dykk andre i tråden; eg ville satt pris på om de kunne gitt beskjed til ein moderator når de såg slike ting som dette i staden for å poste støtteerklæringar i tråden. Spam bidrar til meir spam, sjå retningslinjene og nettikette-guiden øverst. Lenke til kommentar
John_Denver Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 kilogram, kan du be thomas fjerne den url adressen . det er fryktelig irriterende og det har blitt kommentert et par ganger. :smile: Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hmm den største fordelen med å kjøpe må vel være at det følger med trykt 'manual' som ofte gir en grei innføring i systemet. På Redhat sine pakker følger det vel også med 90 dagers support, eller har de endret det til et hvist antall saker? G. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Dette er off-topic og beklager dette, men kan dere ikke se hvor lite slike innlegg hjelper? Har du ikke noe fornuftig å si så HOLD KJEFT! Jeg håper at dere kan respektere hverandre og tenke at andre ikke har det like enkelt for å skrive som dere har, tenk før dere skriver, ikke omvendt. basus..du har jo mange gode poster der på forumet,og som oftes et veldig godt svar og gi til di som trenger det. men nå synes jeg du tar litt i.. greit at du forsvarer han...men Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ja, går greit å både laste ned å kjøpe en Linux distro, det går vel for det samme for hvis du kjøper en BULK versjon av Red Hat 9 så for du akkurat det samme som når du laster ned Red Hat 9 fra nett, Bulk versjonen er forresten billigere enn å kjøpe hele pakka med alle platene å dokumentasjonene. men selv så tror jeg ikke at jeg ville kjøpt Linux tror jeg, synes det er letter hvis jeg skal ha linux å laste det ned fra nett, pga linja jeg har. men det er klart at hvis man sitter med ISDN eller Modem med ca. 64-128 kbps per sekund så er det greit å kjøpe det. du slipper jo å betale porto hvis du laster ned Linux fra nett da, for å si det sånn du slipper å betale noen ting. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Har ikke prøvd å kjøpe noen distroer, men jeg tror at det er like greit å laste ned som å kjøpe. Dokumentasjon finnes det nok av på nettet uansett. Også med tanke på om du vil ha en annen distro, så er det mye greiere å laste den ned. Off topic: Den linken din, Thomas:-), var litt (for) lang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå