sajjo187 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hei! Jeg har en fil jeg er redd for at noen skal slette, og jeg har prøvd å skrivebeskytte den, men da er det bare sånn at man ikke kan endre på den, men det går an å slette den. Så har dere noen programmer som gjør at man ikke kan slette en fil? Takker for svar PS: Forresten hva betyr Arkiv? Det kommer hvis vi trykke på egenskaper i en fil. Ved siden av #Skrivebeskyttet og #Skjult! Endret 17. desember 2010 av sajjo187 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Arkiv bruke av backup programmer, for å markere at det er tatt backup. PS: Har redigert emnetittel. Man bruker ALDRI bare store bokstaver. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Ok, men har dere noen programmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 om du har ntfs filsystem, så kan du sette deny på alt og alle unntatt deg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå