supermarwe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ser ut som jeg får en slik en i posten i løpet av jula. Men er det noen som har sett noe info om strømadapteren på denne, om den faktisk kan brukes i Norge? Regner igrunn med det, men det ville vært tungvint om den bare hadde 110V. Spent på å teste ut ihvertfall! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hvordan fikk du den? Ebay. Betaprogrammet var jo bare gyldig i usa. Er vel bare å bytte ut det amerikanske støpselet. Endret 17. desember 2010 av Spetsnaz Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvordan fikk du den? Ebay. Betaprogrammet var jo bare gyldig i usa. Er vel bare å bytte ut det amerikanske støpselet. Ja akkurat det lurer jeg også på. Synes Chrome OS virker spennende jeg! Lenke til kommentar
supermarwe Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg oppgav bare JetCarrier som min adresse i USA. Hadde ikke akkurat trodd den skulle gå gjennom, men så fikk jeg plutselig mail fra JetCarrier i forrige uke om at de hadde mottatt en pakke. Ligger til fortolling i Norge nå! Fristen for å delta i pilotprosjektet går vel ut i morgen, så det er fremdeles mulig å hive seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå