Ideal Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå går jeg bare og venter.. ...på at en eller annen muslim skal sprenge seg sjøl i lufta midt i julehandelen. 4 Lenke til kommentar
torboe Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Høres ut som en koselig førjulstid ! 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror du venter forgjeves... 4 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg frykter de ikke altfor mye. Med tanke på hvor talentløst angrepet i Sverige var. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg frykter de ikke altfor mye. Med tanke på hvor talentløst angrepet i Sverige var. Nei det er greit når dem er slike amatører. Synd det ikke var i Norge forresten, og hellst en måned før neste valg! Så kansje folk tar til fornuft og stemmer blått, og ikke går på de feite falske valgløftene til den talentløse regjeringen vi har nå. 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Les sticky-posten først dere... Ellers er vel terror i norge relativt usannsynlig ennå... Men hvem vet.. Kan like godt begynne å grue oss til atombombene faller også Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Skjerp deg, TS. Skulle det inntreffe et terrorangrep i Norge, blir maks 30 personer skadet. Skal 4.9 millioner mennesker holde seg innendørs for det? Hvis man blir redd for å gå ut, har terroristene lyktes. 2 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Moderatormelding Innlegg slettet 12 innlegg forsvant. Det er fortsatt ikke lov til å dra en tråd vekk fra tema, og jeg håper folk innser det. Videre off topic-diskusjon vil møtes med strengere lut en bare sletting. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Endret 18. desember 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå