Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei, i følge denne atrikkelen i Wikipedia http://no.wikipedia.org/wiki/Mobile_norway, som bærer preg av å ha blitt skrevet av innsidere, er 3G-nettet deres nå på lufta. Jeg oppfordrer derfor alle som henger på nettet, til å poste målte nedlastninghastiheter på dette formatet: Sted, dato, omgivelser (ute, inne, i bilen, på bussen), hastighet. Min første observasjon er: Karihaugen (Oslo), 16.12.2010, Bussen, 4 mbit Lenke til kommentar
Cato72 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Bare Edge her på Rosenhoff... Lenke til kommentar
TwoKey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg fikk 3G-dekning på Network Norway på flytoget i nærheten av Lillestrøm. I Oslo er det fortsatt bare Edge, så det kan se ut som 3G-nettet foreløpig bare er i drift på Romerike. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Trondheim - bare Egde :-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 659 visninger og 3 OT-svar. Er det bare meg som har målt hastigheten? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Mogeleg dette er gammalt nytt (og OT nok ein gong), men på ferietur til Bergen ser eg at både NetworkN(2G) og NetworkN(3G) er på lufta. Modemet mitt er førebels låst til Telenor, difor får eg ikkje testa hastigheit med One Call simkortet mitt. Endret 26. juli 2011 av torbjornen Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Jeg testet med Speedtest.net-applikasjonen på en iPhone 4 i Bergen sentrum nå, og fikk følgende resultat; Server: Leikanger (jeg lot applikasjonen velge nærmeste) Ping: 138 ms Download: 1,23 Mbps Upload: 0,84 Mbps Bor nærmere bestemt i Indre Sandviken, og har 5 streker i hele huset med 3G-dekningen fra Network Norway via OneCall. Testet for moro skyld med Netcom via jobbmobilen (også en iPhone 4) med samme applikasjon. Fikk 5,61 Mbps ned og 2,76 Mbps opp, med 76 ms i ping. Netcom har dog dårligere dekningen i huset, ligger mellom 2-3 streker. Edit; Jeg har testet hastigheten til Network Norway via Speedtest.net-applikasjonen et par ganger tidligere etter de aktiverte 3G her en gang i slutten av juni, og mener jeg aldri har sett med enn ca 1,8 mbit ned og 1,2 mbit opp. Endret 26. juli 2011 av Hedonism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå