Mayaman Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Hei! Jeg prøvde meg en annen plass her, men fikk ikke svar, så prøver i det åpne her Jeg skal kjøpe meg ei ny maskin og skal inn i vannkjølings omerådet, og da var det litt om: Hva er den fysiske forskjellen på en i7 920 og en 940, foruten klokka? vil jeg potensielt komme like langt med begge 2 ? eller ligger det noe i det at de er base-clock høyere? Jeg tenker litt på den, er det noe vits å kjøpe den "beste" hvis man skal klokke seg forbi den uansett? og gjelder samme "reglene" for xeon prosessorene? som f.eks x5660 og x5680? Dette er sikkert spurt om før, men jeg skal ærlig si jeg er ikke den beste til å søke meg til hva andre har gjort, så om noen vet om en plass dette er svart på, så tar jeg imot en link med stor takk!! <3 Endret 17. desember 2010 av Mayaman Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du fikk vell ikke 940 i D0 så det kan være steppingen men den hovedsaklige forskjellen om begge CPUene er C0 er at 940 har en litt høyere multiplikator å jobbe med. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Never mind, funnet svar! Endret 17. desember 2010 av Mayaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå