Gjest Frustrert Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei, isted sto jeg opp etter forsøk på og sove, fikk ikke sove, har slette med og få sove de siste 2 måneder cirka, angst og tvangstanker, trur jeg skal dø, har hadd rare smerter i brystet over en tid, siden sommer, da kjente jeg det første gang, og da brå våkna jeg midt på natta, med full panikk, det var ingen vanlig smerte jeg hadde, tidligere det året hadde jeg kjent kuler inni kroppen, magen/midten, når jeg la meg på senga så kjente jeg kuler, det var på begge sidene, så jeg måtte sove på ryggen, det va mest behagelig Men noen måneder etter (i sommer) va det da jeg brå våkna, og den dagen begynte jeg og kjenne smertene, det er sånn trykk smerter, vanskelig og forklare helt nøyaktig, men når smertene er på sitt verste, så får jeg en utrolig rar følelse, jeg trur at jeg egentlig holder på og dø, jeg så meg selv mange ganger som død allerede, var nesten helt sikker på at jeg kommer til og dø, så for noen uker siden bestemte jeg og dra til legen, forklarte smertene og alt, fikk sjekka blodtrykket, det så ut til at jeg hadde litt høyt blodtrykk, da sendte legen en sånn blodtrykksmåler med meg hjem, skulle ha den i 24 timer, og ja, neste dag når jeg leverte den dit så sa han at jeg har litt høyt blodtrykk, og at jeg må begynne og trene, for og gå ned litt i vekt, er litt overvektig, men ikke ekstrem, tok blodprøve, og hvis jeg hadde diabetes eller høyt blodsukker ? så skulle han kontakte meg, men han har ikke kontaktet meg, så er det sikkert bare høyt blodtrykk, men siden jeg har vært hos legen har jeg følt meg litt bedre faktisk, ikke slitt med og sove så mye heller, bare litt, men isted når jeg gikk på do, og når jeg tørka meg bak, så ser jeg det jeg frykter mest av alt, BLOD det var blod i avføringen min, den va relativ lys, blodet, så da har den jo kanskje ikke kommen langt innen ifra kroppen, har hørt at det er straks verre hvis blodet kommer langt innen ifra, da merker man det kanskje ikke selv, siden den da har nådd og blandes med avføringen, kreft er det jeg frykter mest, såklart, siden en jeg vet om hadde kreft, og det fant hun ut etter hun hadde blod i avføringen, så nu er noiaen tilbake, og jeg klarer ikke å legge meg Hadde dem på blodprøven sedd at jeg har kreft ? Burde jeg kontakte legen min igjen? Burde jeg ta det veldig alvorlig? grunnen at jeg spør det er om jeg trenger og stresse med det før jul, når jeg drar hjem for jula så har ikke jeg sjangs og dra til fastlegen min, og jeg tenkte og fære hjem imorgen, så jeg har ett lite dilemma her, er jo ikke sikkert jeg får time imorgen heller da. Kreft tenker jeg fordi jeg har hadd en kraftig rusmiddel misbruk da jeg var 15-16 år, her snakker vi ikke om hasj spedd og det der, men noe som er mange ganger verre enn det, nemlig innhalering av Bensin/Lightergass u name it Har i ettertid hørt at det er kreftfremkallende, så at jeg har kreft trur jeg faktisk ikke er umulig, verste av alt er at jeg sniffa det så mye engang at jeg nesten døde pga kulden ute, kjente ikke kulda lenger, vil si det va såvidt jeg overlevde, og jeg skulle ikke lære etter den gang, jeg aner ikke hvor mange år vi gjorde dette, 2 år cirka Så spørsmålet er vel kanskje om jeg burde vente til etter jul eller prøve og komme meg til legen fortest mulig? Mhv gutt i midten av tjue årene. Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Friskt blod i avføringen er sjelden symptom på noe farlig. Hva sa legen om smertene dine? Forøvrig tror jeg du bør be legen om henvisning til psykolog eller psykiater så du kan få hjelp for angsten og tvangstankene. Lenke til kommentar
Gjest Frustrert Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Legen sa at det va muskelkramper, siden jeg ikke var så fysisk aktiv Var jo redd for at det var lungene, men da sa han at hvis du hadde hadd feil i lungene så hadde dem vært vondt hele tiden, siden lungene jobber konstant Gjelder det samme hjertet også ? Kanskje det er høyt blodtrykk som gir meg press i brystet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå