Jod-R Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er det noe forskjell på Gainward og Zotac GTX 570? Et av selskapene som har et bedre rykte på seg eller noe sånt? Eller kanskje en av dem har noe god saker i pakken sin. Ser på komlett at de koster like mye og det er de enste som er på lager. Hadde vært kjekt med svar ASAP, da jeg skal kjøpe et av de imorgen. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Forskjell er kjøleren om de har laget sin egen, så det som følger med i pakka som spill ol. Sjekk hjemmesiden, sjekk frekvensene og sammenlign. Ganske nytt kort, 570 er de 580cores som ikke yter så bra så de renames og selges billigere. Tviler på at noen har lang erfaring med de kortene enda. Jeg kjøpte 580 hos komplett, sto januar på datoen. Tok 1 dag så var det hos meg, mystisk. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Det ble Gainward ettersom det jeg ser så er de helt lik bortsett fra klistermerket og jeg likte Gainward sitt bedre. Gainward navnet klinger også bedre i mine ører Lenke til kommentar
War Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Gratulerer, husk at du må legge inn foldingsom du kan kjøre 24/7 uten om når du spiller for å støtte forskningen og laget til hw.no Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Akkurat installert Zotac GTX 570. Kjempefornøyd. Veldig lite støy. Maks temp så langt er 83 grader i StarCraft II og 43 grader idle. Nesten ikke noe mer støy enn ved idle. Suser bare litt mere. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Dere spiller vel med lyd? Har de på 100% fan jeg / eller 85 som er maks på 580. Jetfly eller ikke, jeg liker at temp er 40C og ikke 98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå