eUnaas Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har pensjonert min 6år gamle Dell X1 (med WinXP), til fordel for en ny Asus bærbar og en stasjoner pc med Core i7, 12gb ram osv (Begge med Win7) Jeg har aldri tidligere hatt problemer med nettlesere. Men nå sliter jeg med begge pcene. Java funker dårlig på Chrome, jeg klarer ikke å instalere flash pluginn på Firefox, osv osv. Nettlesere henger seg, bruker mye CPU osv. Hva skyldes problemene? Er ligger det i Windwos 7? Ligger det i de nye browserene? Er det ny hardware som ikke kommer til rette med softwaren? Når jeg nå surfer på nettet, velger jeg min 6år gamle bærbare, fremfor min helt nye... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har ingen problemer jeg. Har du oppdatert systemet ditt 100% med Windows update? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har du prøvd Opera 11? Jeg bruker kun Opera, og har absolutt ingen problemer med treghet. ~ Mortis Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kan ikke si at jeg kjenner igjen noe av problemene dine, så noe sier meg at det er sannsynligvis en feil med programvaren på akkurat dine pc. Her brukes det både Mozilla, Chrome og IE og alle fungerer utmerket uten noen problemer. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 firefox funker gull den, bortsett fra den nyeste beta utgaven...den er fortsatt litt bugga. Sørg for at du har siste versjon av flash, v10.2, som har gpu akkselerasjon av flash, Da flyter flash reklamen på hjemmesidene bra uten å ta 50-60 prosent cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå