ThaBeast Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hei! jeg søker etter en "RAF"(recruit a friend) partner i wow. litt småinfo om meg: jeg er 20 år og har masse fritid til og spille/levle på. har god humor og alltid positiv har også spillt wow siden vanilla (første wow) så har derfor god kunnskap om spillet Det eneste kravene jeg har er at du må være serriøs ( i form at du faktisk blir med og levler og ikke tar deg 3 dager før du logger på osv), og at det er jeg som inviterer. "noen ting som er kjekt" - om vi går på serveren "defias brotherhood" som alliance så kan jeg støtte oss med gold og baggs osv. iogmed at jeg har en lvl 85 der. - jeg vil helst spille på defian brotherhood som alliance, men har ikke noe problem med og være på en annen server eller være horde. - jeg bruker også ventrilo/skype om ønskelig om dette høres niice ut så legg meg til på msn: [email protected] mvh: halvor wang Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det er nok med én tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg