Gjest Flau_nysgjerrigper Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei. Jeg er gutt og har fått overraskede reaksjoner av jenter da jeg har sagt at "gutter har da ikke følelse i nipplene!". Men siden jeg da har fått så overaskede reaksjoner begynner jeg lure litt på om det kanskje bare er jeg som er unormal. Så... Er det sånn at gutter har følsomme nippler, og at det er jeg som er unormal som ikke får no særlig ut av å kile eller klype i nipplene? Eller har gutter rett og slett ikke så veldig følsomme nippler? Håper på seriøse svar. Takk. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du får ikke vondt dersom noen klyper deg på nippelen? "Blodpupp" gjør i hvert fall veldig vondt for meg og mange andre jeg kjenner. Helt sikkert forskjellig mellom personer angående følsomhet, men det er litt merkelig dersom en ikke føler noe smerte i det heletatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Det varierer veldig fra person til person. For noen er det en veldig erogen sone. Andre kunne ikke brydd seg mindre. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg synes det er digg med kos på nipplene 1 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) *slett* Endret 17. desember 2010 av kalli Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det varierer jo. Du er ikke unormal fordi du ikke får noe utav at noen koser med brystvortene dine. :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det varierer jo. Du er ikke unormal fordi du ikke får noe utav at noen koser med brystvortene dine. :-) Eller hvis du får det Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Å bli kost på brystkassa og niplene er jo herlig! Har alltid trodd dette var følsomt for andre gutter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg