makingFaces Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja så daaaaa har jeg fått meg leilighet da gitt! Min helt egne plass å bo, i en alder av 19 år Aaaaah 46 kvm HEEEELT for meg selv! Skal kose meg så grundig nå! Perfekt beliggenhet i sentrum av Trondheim men nært gløshaugen, fin og ny, en slags veranda, egen hage tilhører eiendommen med 8 boenheter, verdens største innbygde skap med speil. Gleder meg til å flytte Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer! Misunner deg den, selv om det er godt å bo hjemme og Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Taaakk Syntes det var godt å bo hjemme i nesten nitten hele år, men nå er jeg så klar som man blir for å flytte ut! Og ja - jeg ER klar Kan å vaske klær, vaske hus, vaske opp, lage mat og passe på meg sjøl, at jeg står opp og kommer meg på skolen og sånt. Så jeg gleder meg VILT til å kunne vaske mine 46 kvm og så chille med god samvittighet, i stedet for å vaske 200 kvm og så få litt mellomfornøyde blikk hvis jeg setter meg ned, fordi det fortsatt er 100 igjen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 GRATZ!!!! Gleder meg til min dag kommer!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå