War Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Som tittel sier, min Intel 80gb 2G lagger. Jeg har OS på denne , reinstallert + ny FW. Scroller jeg i et vindu med musa så stopper den skrollingen og must slipper baren. Tar jeg tak i en mappe og trykker på den for å så dra den rundt slipper musa den etter 5 sek og jeg må merkere den på nytt. (Holde musa nede) Hvert 5 sek slipper musa taket i det den holder på med. Dette går i sykluser på 5 sek selv uten at jeg trykker, skulle jeg trykke etter 5 sek så vil den akkuratt i det reset-sekundet ikke merke filen jeg trykket på. Jeg kan for eks ikke merke en tekst da den de-merker det jeg har merket etter 5 sek, evt mens jeg merker. OS inne 3 ganger, har prøvd ny hardware med kun samme lagringsdrev. Noen tips? Edit: Det kan også være musa, jeg byttet mus og det har ikke skjedd enda. Når sist gikk en kablet mus istykker liksom .. Løst. Endret 16. desember 2010 av War Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvordan løste du problemet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Edit: Det kan også være musa, jeg byttet mus og det har ikke skjedd enda. Når sist gikk en kablet mus istykker liksom .. Løst. Just sayin.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ja... begynner å gå mot leggetid for små gutter sjkønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå