Gå til innhold

Vits i å anmelde påkjørsel der skyldig sjåfør stikker av?


Neptun_

Anbefalte innlegg

Jajaja. En gang i løpet av de to siste ukene har et eller annet avskum kjørt eller rygget på en dør på bilen min, for så å stikke av. Årets julegave til meg selv får vel bli å rette den, noe som kommer til å koste litt over 5000kr ifølge en venn av meg (han er biloppretter). Jeg oppdaget først bulken i dag, da designet på bilen min er litt "buet", noe som gjør bulken litt vanskelig å oppdage ved kjappe blikk.

 

Jeg har en god formening om hvor dette kan ha skjedd, i forrige uke var jeg inne på en bank der parkeringsplassen var veldig trang. Parkeringsplassen er rett foran inngangen til banken, så jeg regner med at det er overvåkingskamera der. Jeg har klokkeslett og dato fra da jeg var der på en kvittering. Jeg har bare forlatt bilen på 2 andre parkeringsplasser over lengre tid de to siste ukene, og det er INGEN mulighet for at dette kan ha skjedd på jobb eller hjemme.

 

Tvilen (og fortvilelsen) er jo det faktum at jeg har 3 forskjellige plasser hvor jeg mistenker at dette har skjedd. Er det i det hele tatt noe vits i å anmelde forholdet, selv om jeg har et sted som utpeker seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Ja, er det ikke 1 uke det lagres normalt? Vet ikke om det er noe lengre siden det er bank. Kast deg rundt og hør med de, men det er ikke sikkert de har lov til å hjelpe deg med det engang :S

Lenke til kommentar

Kan nevne at dette er noe som kan anmeldes på nett, og dermed koster det veldig lite å faktisk gjøre det:

https://www.politi.no/tjenester/anmeld_et_forhold/

 

Om man lurer på om dette er noe poeng, så finnes det kanskje folk som tar til fornuft i etterkant og ønsker å gjøre opp for seg. Dersom de da kontakter politiet og de finner en anmeldelse har de en sjans for å finne ut hvem som er den andre parten. Uten en anmeldelse vil de aldri finne det ut.

Endret av gxi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er en liten bulk kan dette være verdt forsøket også. Prisen for reperasjonen er minimal, og den benytter kulde/varme prinsippet.

 

http://www.wimp.com/repairdent/

 

Jeg så dette her om dagen, og jeg må selvfølgelig prøve dette :)

 

Er det noen som vet om noen maks størrelse dette kan prøves på? Å evt. hvor fersk bulken må være, eller om alder på bulken ikke har noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...