Gå til innhold

Vannmerke med Canons medfølgende programvare

Anbefalte innlegg

Når du kjøper et Canon digitalt speilreflekskamera om dagen, medfølger et par programmer for bildeopplastning, sortering og enkel redigering. Er det mulig å lage et slags vannmerke på alle bildene en legger inn så det er enkelt å "spore" tilbake senere (med medfølgende program)??

780657.jpeg

Og hvis ikke, er det i tilfelle et annet program (helst gratis) man kan gjøre dette med? Da snakker jeg ikke om å måtte gå inn på hvert enkelt bilde og gjøre dette, det ville jo ta et par uker :tease: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Les også denne tråden...

Takk, men etter hva jeg skjønner så kan du kun ta for deg bilde for bilde her. Du kan ikke merke alle og vips. Eller??

Faststone Image Viewer kan vannmerke mange bilder av gangen :)

Jeg har nå forsøkt å gjøre dette men finner ikke ut av hvordan. Kan noen forklare meg?? En annen ting. Hvordan lager man et vannmerke med disse programmene eller andre programmer? Altså for eksempel skrift hvor alt annet enn skriften blir gjennomsiktig.

Lenke til kommentar

Les også denne tråden...

Takk, men etter hva jeg skjønner så kan du kun ta for deg bilde for bilde her. Du kan ikke merke alle og vips. Eller??

Faststone Image Viewer kan vannmerke mange bilder av gangen :)

Jeg har nå forsøkt å gjøre dette men finner ikke ut av hvordan. Kan noen forklare meg?? En annen ting. Hvordan lager man et vannmerke med disse programmene eller andre programmer? Altså for eksempel skrift hvor alt annet enn skriften blir gjennomsiktig.

Steike. Det hjelper å "snakke om ting". Nå fikk jeg det til :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...