Brap Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hei, Det har seg slik at langefingeren min kom mellom slegge og stein som resulterte i kutt. Dette ble sydd med et par tre sting og siden har fingeren vært skjeiv. Var hos det lokale legekontoret og fikk beskjed om at det var en invendig infeksjon eller noe sånt som ville gro innvendig, men det har det altså ikke gjort på snart et halvt år. Har kontrakt med firma og regner med hendelsen er loggført i journalen min. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg gjøre noe? Har tenkt å oppsøke lege for og høre hva de har å si nå. Endret 16. desember 2010 av Einaar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Du må nesten bare oppsøke lege. Det er ikke mye vi her på forumet kan gjøre annet å spekulere. Tenker det er en vridning i fingen, hvor senene er kommet ut av possisjon, men dette pleier å gjøre veldig vondt. Det kan også være du har fått en brist eller neo annet som har grodd skjeivt. Endret 17. desember 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvor skjev er fingeren din, har du et bilde? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Ja :S Den var like ben som pekefingen. Endret 17. desember 2010 av Einaar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg holder meg til min teori om at det er grodd feil. Du må uansett til legen for å få gjort noe med det, så det forblir min anbefaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå