Nux Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Hei, Er det noen som vet om noen sanger som ligner litt på denne sangen.. Spol til 1:32 , Jeg mener liksom med en melody som der... Liksom på denne sangen varer ikke den melodien så lenge..men lite..skulle ønske litt mer der.. Endret 16. desember 2010 av Leif23 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er du på jakt etter en spesiell sang, eller band i litt samme sjanger? For ønsker du musikk i litt samme stil som The Doors kan jeg anbefale Pink Floyd eller Led Zeppelin. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Ikke akuratt band, men en sang i samme sjanger. Liksom på en måte en sang som er like trist som denne..(DER JEG SPOLTE)..IKKE AKURATT TRIST MEN.. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) bare let frem litt psykedelisk 70-talls prog. hvilketsomhelst band egentlig. prøv f.eks Norges egne Popul Vuh/Popul Ace og Junipher Greene. Endret 16. desember 2010 av aarolilja Lenke til kommentar
Nux Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) fant en: http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU Jeg mener sånne..vet dere om noen flere sånne triste.. Spol til 1:15 Endret 16. desember 2010 av Leif23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå