Gå til innhold

Emailen jeg sjelden bruker har en facebook fra 2008!?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg holder på å klikke helt (ikke sinna klikke, forvirret).

Jeg driver med litt opprydning på email etc, så gikk jeg på denne kontoen og sjekket hvilken email jeg har den registrert med, hmm, da var det visst den ja.

Denne husket jeg ikke å ha registrert med, men har tydeligvis lagd den. Så jeg går til hotmail og logger meg inn med den emailen + passordet her på forumet. I innboksen ser jeg noe fra facebook, det var rart (ettersom dette er en throwaway email). Det var tydelig at noen hadde prøvd å komme seg på facebook med denne emailen, så sjekket jeg det ut (selv om jeg ikke har facebook på den emailen), jeg fikk tilsendt nytt passord og gikk innpå.

WOW, noen har hatt denne facebook kontoen, men her er det rare hvis dere ser på den ene skjermdumpen av facebook profilen ser dere at siste oppdatering var i 2008. Den profilen har 2 venner...

Jeg opprettet denne emailen i november.. I år!

Kan noen hjelpe meg å skjønne hva f*** som skjer :p ? Ble litt bekymret her :s

ps. var litt rart at de nyeste meldingene fra facebook er fra noen få dager siden... (var hvertfall en fra 29. november og en fra 12 desember..

p.p.s se første bildet: meldingene pilene peker på er mine, og de er FØR noen av facebook requestene...

Takker for all hjelp!

post-224095-0-44802500-1292532534_thumb.png

post-224095-0-13352400-1292532619_thumb.png

post-224095-0-64268200-1292532717_thumb.png

post-224095-0-58696600-1292532729_thumb.png

post-224095-0-96041400-1292532742_thumb.png

post-224095-0-00735600-1292536496_thumb.png

Endret av theguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske logisk egentlig. Noen har registrert emailen, registrert Facebook med den, og så ikke bruk emailen lenger. Dermed har den blitt slettet (inactivity-reglene til Hotmail) og du har registrert den ;)

Men hvordan har det seg at det har blitt forespurt om fra facebook (som i et av bildene) i nyere tid? Betyr det at denne personen plutselig har fått trangen til å ha den facebooken igjen og bare prøvd? :p

Lenke til kommentar

Det der er vel bare sånn automatisk facebook-spam

Tror 3. bilde overfra er legit...

Men hva bør jeg gjøre nå?

slette facebooken?

forandre alle passord?

Noe annet jeg må huske?

Det går an å bytte email her på forumet sant? (stoler ikke helt på den der lengre :p)

Lenke til kommentar

åjah, slik at jeg får en bekreftelsesmail der når jeg bytter og bare kan glemme alt om det :)? men vil ikke det være letter/bedre å bare slette den, eller begge deler :p ?

btw, hvis du ikke har noe imot at jeg spør, vet du om (i bildet nedenfor, innenfor det røde) det trenger å være en legit email? eller kan man bare skrive inn en random? (husker nemlig ikke om den er ekte eller ikke)

post-224095-0-79274000-1292538826_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...