Gjest yeatagutt16 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 God Kveld! Har havnet i en veldig rar situsasjon i løpet av de siste leveårene mine. Kansje 5-6-7 årene? Er 17 år nå. Er sånn at vist jeg ser ett type menneske med karatiseriske eller sjarmerende bevegelser/trekk osv så blir jeg så insireert og jeg begynner å gjøre dette selv. Kan være hvem som helst egentlig, kjendis status har ingenting og si. til og med venner, og randoms på gata. I det siste har det blitt et veldig stort problem. Fordi er så mye. Kan bare nevne noen : en gammel kamerat. Altså typen han er. det inspirerer meg med engang og jeg blir helt betatt. missforståd meg rett. men altså på han da så er det måten han er på, og anstisk trekkene hans, og litt personelighet. kan samenligne han litt med macgyver faktisk. han er skikkelig luring, og ligner veldig faktisk. samme type ansikt på en måte. Samt så er det mange andre også som han. Derfor kræsjer dette veldig, og jeg får egentlgi aldri vært meg selv. er bare sånn at jeg blir bare helt betatt på disse personenes karakter osv. og da sammenligner jeg meg alltid selv med dem. og da kan jeg begynne å liksom "pariodere" dem på en måte. hvordan dem går, ansiktsbevegelsker, utseene osv. Som sagt et veldig rart problem egentlig men jeg klarer liksom ikke å slutte med det. og det kræsjer fort vist jeg skal ta en ting fra hver person, og pakke det sammen. og plutselig da blir en del av meg borte osv. så blir bare surr! takk for de som forstår hva jeg mener og gidder å svare. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er helt normalt å absorbere fra andre mennesker. Dette gjelder ikke bare normene i samfunnet, men også klesstil, språkbruk, rett og slett væremåten og ikke minst hvordan man går, beveger seg, osv. Å klassifisere dette som et "helse" problem er muligens riktig til en viss grad, men siden alle andre gjør det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig. just my 2 cents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå