k-h-s Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Tok det her siden det er en programvare jeg bruker i win7. Jeg har bestilt en iPhone 4 som snart kommer. Hadde tidligere med den ble stjålet. (mange år siden nå å ikke brukt itunes siden) Husker at når jeg hadde dette før hadde jeg et slikt system på musikken: Hadde en mappe i mine dokumenter som jeg hadde alle mine musikkfiler i, når jeg la til en fil i denne mappa så ble den lagt til i itunes automatisk (husker ikke om jeg måtte ut å inn av itunes). Da kunne jeg foreksempel rippe inn en cd på en annen pc/annet sted. Flytte den musikk filen i fra annen pc og inn i hoved musikk mappa på den jeg brukte til itunes. Da kom sangen inn i itunes å fila lå i mappa jeg hadde valgt. Jeg kunne legge inn hele mapper inn i denne Nå i dag så lastet jeg igjen ned itunes. Har ikke spilt av så mye som en sang der siden 2007. Fikk ikke til denne måten å sette opp itunes. Jeg vil som sagt ha en hoved mappe som jeg kan legge inn musikk filer i. Denne Hoved mappa vil jeg igjen dele i undermapper. (album). Noen som kan hjelpe meg? Evnt hvor må denne mappen være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå