Sjonke Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei! Jeg har ikke kommet inn på eu.battle.net i hele ettermiddag/kveld. Googler en del, men ser ingen info om nedetid. (har ikke spillet installert, var ute etter å laste det ned) Er dette offisiell nedetid, og hvis ikke, er det andre som har problemet? påffårrån tassaruha, sjonke Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 eu.battle.net funker for meg. Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 eu.battle.net funker for meg. Ok, takk for svar. Jeg ser at ingen av eu-sidene deres er tilgjengelige for meg, men at us-sidene går fint å laste inn. Alt annet også. Har restartet modem etc., uten bedring. Nå skal jeg sitte med dette helt til jeg skal på jobb i morgen tidlig, bare på ren trass Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det funker ikke for meg heller. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer innpå http://eu.battle.net/en/ jeg, men får ikke logget inn på Facebook Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Det funker ikke for meg heller. Godt å høre, hadde jeg nær sagt. Jeg fant ut at us-sidene skjønner at jeg sitter i europa og vil ha den klienten. Laster ned nå. us.battle.net Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer innpå http://eu.battle.net/en/ jeg, men får ikke logget inn på Facebook .. Kan man logge seg inn via facebook? o_o Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer innpå http://eu.battle.net/en/ jeg, men får ikke logget inn på Facebook .. Kan man logge seg inn via facebook? o_o Nei, men jeg får ikke logget inn på Facebook! Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Har akkurat det samme problemet. Hvilken internettleverandør har du? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg kommer fremdeles ikke inn! Jeg har Get. ED: Kommer ikke inn på firefox, men det funker med chrome. Endret 17. desember 2010 av Stine Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hehe! Det funker med chrome for meg også nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå funker det med firefox også, hjelper å syte og klage Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har Get. Den dagen jeg sutra og bar meg, kom jeg fint inn på us.battle.net. Der gikk det greit å laste ned eu-klienten, som nå fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå