bublizz Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er vodka + Pepsi Max godt? Hvis ikke, er det noen andre light-bruser som er gode å blande vodka med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) "Perfekt "oppskrift: 250 ml Absolute Vodka (uten smakstilsetning ofc). 250 ml Coca-Cola Light. Fremgangsmåte: Hell ned i spriten, så heller du ned i brusen. Rør ikke. Ta gjerne noen isbiter opp i. Viktig at både sprit og cola er veldig kaldt (2-3 grader). Edit: fungerer flott å drikke det akkurat som brus. En munnfull her og en munnfull der. Store plastglass er å anbefale. Endret 26. desember 2010 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 "Perfekt "oppskrift: 250 ml Absolute Vodka (uten smakstilsetning ofc). 250 ml Coca-Cola Light. Fremgangsmåte: Hell ned i spriten, så heller du ned i brusen. Rør ikke. Ta gjerne noen isbiter opp i. Viktig at både sprit og cola er veldig kaldt (2-3 grader). Edit: fungerer flott å drikke det akkurat som brus. En munnfull her og en munnfull der. Store plastglass er å anbefale. Cola light, whaaaat????Her satser vi lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wtf? Cola light er jo tidenes brus! Glemte vel å si at du nesten må like Cola light skal du like denne drikken Jeg synes det smaker digg iallefall. >_< Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det der høres uten tvil helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Old no 7 er jævlig, dette er godt! Lenke til kommentar
Ms.Rabbit Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vodka blandet med Fun Light Wild Berries er faktisk ikke så ille. Lenke til kommentar
Hanki- Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 gjør som meg bland 10/90 vodka guinness bruk pint glass. smaker guinness med en ettersmak av vodka Lenke til kommentar
Norish Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeger-battery (mener det er bedre med jeger enn vodka sammen med energidrikker Litt jeger etter smak resten av glasset med energidrikk is Jäger-battery (jäger train) anbefales meget! smaker himmelsk!(blandeforhold ca 30/70 jäger og battery i shot glass) hvis du tenker på rom så er captain morgan og Cola å anbefale, men pass på! blir fort for godt http://www.captainmorgan.com/en-row/products/cola.html Er det vanlig vodka du har så er redbull eller lignende alltids en slager, samme med cola pluss litt sitron/lime og noe is ;D Av øl er heineken premium og Dahls mine favoritter men om du liker dem er for meg uvist ;P Endret 6. februar 2011 av Víkingasveitin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå