Gå til innhold

Dissing om ms 13

10 stemmer

1. 1. tror du at de filmene av ms 13 på nettet er ille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ms-13 (Mara Salvatrucha 13) er en gjeng med personer som bedriver kriminalitet.

Her er litt info om den: http://www.altereddimensions.net/crime/MS13Gang.aspx

Men vil heller anbefale deg og se dokumentaren jeg henviste til i forige inlegg.

Her er barna som skal leke MS-13 i norge: http://www.dagbladet.no/2010/05/22/nyheter/innenriks/ms-13/gjengkriminalitet/11811203/

Her er forresten video fra en slik straffereaksjon som omtalt:

http://www.youtube.com/watch?v=ywMEX5YE_lw&has_verified=1

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Det er så ekstremt lett å se at de bare leker og tøffer seg, lurer på om de tegnet på tatoveringene med tusj også...

Problemet med å komme seg ut av en gjeng er at man ofte bryter kontakt med sine andre venner for å være mer i gjengen, så når du vil ut står du helt alene uten venner. Det er derimot ytterst få gjenger som gidder å headhunte folk bare fordi de ikke vil være med lenger.

At hells angels bryr seg om unger tviler jeg sterkt på. Har gått forbi diverse "biker-gjenger", og de færreste av dem bryr seg i det hele tatt om normale mennesker, om du kødder med dem får du sikkert bankt, men å tro at du betyr så mye at de gidder å jakte deg ned sier mer om deg enn noe annet.

Lenke til kommentar

At hells angels bryr seg om unger tviler jeg sterkt på. Har gått forbi diverse "biker-gjenger", og de færreste av dem bryr seg i det hele tatt om normale mennesker, om du kødder med dem får du sikkert bankt, men å tro at du betyr så mye at de gidder å jakte deg ned sier mer om deg enn noe annet.

Jeg ser ikke bort i fra at de hadde tatt deg med på en liten skautur om de tilfeldigvis hadde møtt på en som fucke med dem for et par år siden, men de gidder ikke kaste bort tida si på å jakte deg ned. Med mindre du skylder dem et anseelig beløp. Så løsningen er fortsatt å stikke og ikke se seg tilbake. Starte et nytt liv. Norge er stort.
Lenke til kommentar

Den videoen så ikke særlig ille ut. De er jo helt fine etterpå. Det der er mindre enn når jeg og brødrene lekesloss.

Se litt flere dokumentarer om mara så skjønner du sikkert litt mere av livet der.

EDIT:

OG du veit ikke om de ikke har fått indre skader. Noe jeg antar de har fått ettersom de får en albue i bakhodet/nakken.

Jeg er sikker på om de virkelig ville gjøre skade, så hadde de gjort det.

"Den fryktede voldsgjengen MS-13 er etablert i Norge."

Dette er bare bullshit.

VERSTE jeg har hørt

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Han har ikke kilder, han har bare veldig lyst til lage en idiotisk post.

Gjeng liv er ikke tøft om du tror det, virker veldig som at du prøver og skryte om ms13: Er du med i ms13 og bor i Norge så det ikke noe og skryte av, du er nederst på rank stigen deres og du kommer heller aldri til og komme oppover den.

Tror du virkelig att jeg har lyst til det?

å være med der?

kildene mine er en kompis å vist dere ikke tror meg så gir vell jeg faen

å være med i gjenglivet er ganske tøft når du har sett en person som har blitt drept er ikke det serlig kult.

du kommer sikkert fra san wanabe gansta men det er ikke noe kult å være med i noe som du får problemer for senere

jeg får ikke lov å bli alt jeg vil pågrunn at jeg har flere ting på rulleblad

å jeg prøver å kommer meg ut nå men det er ikke så jævla fett å bli trua for livet å bli banka når noen av kompisene mine har blitt drept pågrunn av at de prøver å slutte så lilli tøffen du hvet ikke enda åssen det er å være med i noe hardt miljø å jeg vil ikke anbefale deg å bli med i et

Jeg kjenner flere som faktisk er med i gjenger, men det er ikke tøft, du er ikke kul og du dreper folk, banker folk, det viser bare hvor lite du betyr i samfunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...