Gå til innhold

Dissing om ms 13

10 stemmer

1. 1. tror du at de filmene av ms 13 på nettet er ille?

Anbefalte innlegg

jeg har sett på noen diskusjoner av ms 13 her og blir sykt sur.

tror dere virkelig at filmene på nettet er så ille som virkeligheten egentlig er?

det er 5 stykker som banker deg utrolig hardt i 13 sekunder å det er ikke alle som overlever dette.

å dette er ikke filmer som blir vist på nettet

de har ikke lov å ha san vold på youtube

MS 13 er verdens farligste gjeng å har 100.000 til 750.000 medlemer i usa å i norge er det 40.

Jeg har en kompis som har slitt i 5 år nå med å prøve å komme seg ut av det miljø som han var med i siden han var 13 år nå er han 24.

han har fortalt meg at du kan aldri forlate gjengen så lenge du går to, kvartaler unna så blir du lett drept av andre gjenger.

så dere som sier at de slår som jenter kan bare holde kjeft for dere hvet ikke hva dere snakker om.

så vist dere tror det ikke er så ille å bli banket i 13 sekunder av noen som virkelig hvet hvor de skal slå så stikk dit da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og de bruker jo ikke bare never når de skal banke opp...

Balltre, jernstenger etcetc.

Men det er ikke 750.000 medlemmer i usa.

I hele verden er det rundt 40.000-60.000.

Selv tror jeg de har en kobling med Maori-folkene for lenge siden :>

EDIT:

Og detta tullet i Norge tror jeg er no bullshit.

Ingen fra MS13 lever i Norge.

Det er bare noen wannabe drittunger som prøvde heroin og ikke går tilbake.

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Han har ikke kilder, han har bare veldig lyst til lage en idiotisk post.

Gjeng liv er ikke tøft om du tror det, virker veldig som at du prøver og skryte om ms13: Er du med i ms13 og bor i Norge så det ikke noe og skryte av, du er nederst på rank stigen deres og du kommer heller aldri til og komme oppover den.

Lenke til kommentar

Han har ikke kilder, han har bare veldig lyst til lage en idiotisk post.

Gjeng liv er ikke tøft om du tror det, virker veldig som at du prøver og skryte om ms13: Er du med i ms13 og bor i Norge så det ikke noe og skryte av, du er nederst på rank stigen deres og du kommer heller aldri til og komme oppover den.

Tror du virkelig att jeg har lyst til det?

å være med der?

kildene mine er en kompis å vist dere ikke tror meg så gir vell jeg faen

å være med i gjenglivet er ganske tøft når du har sett en person som har blitt drept er ikke det serlig kult.

du kommer sikkert fra san wanabe gansta men det er ikke noe kult å være med i noe som du får problemer for senere

jeg får ikke lov å bli alt jeg vil pågrunn at jeg har flere ting på rulleblad

å jeg prøver å kommer meg ut nå men det er ikke så jævla fett å bli trua for livet å bli banka når noen av kompisene mine har blitt drept pågrunn av at de prøver å slutte så lilli tøffen du hvet ikke enda åssen det er å være med i noe hardt miljø å jeg vil ikke anbefale deg å bli med i et

Lenke til kommentar
Så fordi "en kompis" har fortalt deg at MS13 har opp mot 750 000 medlemmer (det er et veldig stort tall om du ikke var klar over det) så skal vi tro deg?

jeg får ikke lov å bli alt jeg vil pågrunn at jeg har flere ting på rulleblad
Big deal. Det sier utrolig lite. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Så fordi "en kompis" har fortalt deg at MS13 har opp mot 750 000 medlemmer (det er et veldig stort tall om du ikke var klar over det) så skal vi tro deg?

det får du velge selv men det som er, er at han kan ikke si noe mer nøyaktig for ingen hvet hvor mange de er untatt de som er med der å ingen andre skal vite det

skulle gjerne sagt hvor mange det var men det hvet jeg ikke

å 750 000 er ikke så mange over hele usa vi du tenker deg at det er litt over 300 000 000 i usa

Lenke til kommentar

Vanskelig å sanke troverdighet ved å spamme ned forumet med et skriftspråk fra ungdomsskolen.

Sorry men jeg har nesten ikke vært på skolen etter 7 klasse for jeg vart mobba å banka å da ville jeg ikke mere. å da skjedde det litt forskjelig

Hvem har ikke fått bank på barneskolen? Ser ikke helt hvordan det er relevant.

Gjengmiljøer er lett å komme ut av, man bryter kontakt. Så lenge du ikke er langt opp i systemet er det ingen som gidder å komme etter deg.

Problemet er at "de som vil ut" er ofte de som fucker opp ting og skjønner at når de driver med kraftig vold vil det slå tilbake. Og ved det punktet er det allerede for sent.

Enkelt sagt, what goes around comes around.

EDIT: 750 000 er latterlig mye folk, tenk på at det er fler enn det bor i oslo, kan du se for deg hele oslo som går rundt å banker folk?

Hadde det vært reelle tall hadde dette vært en mye større sak enn det er. Du skulle fått med deg timene om kildekritikk på u-skolen.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Hvem har ikke fått bank på barneskolen? Ser ikke helt hvordan det er relevant.

Gjengmiljøer er lett å komme ut av, man bryter kontakt. Så lenge du ikke er langt opp i systemet er det ingen som gidder å komme etter deg.

Problemet er at "de som vil ut" er ofte de som fucker opp ting og skjønner at når de driver med kraftig vold vil det slå tilbake. Og ved det punktet er det allerede for sent.

Enkelt sagt, what goes around comes around.

EDIT: 750 000 er latterlig mye folk, tenk på at det er fler enn det bor i oslo, kan du se for deg hele oslo som går rundt å banker folk?

Hadde det vært reelle tall hadde dette vært en mye større sak enn det er. Du skulle fått med deg timene om kildekritikk på u-skolen.

Jeg hang med hell angel å det er ikke så fett når du har kødda med kompisene dem etter du prøver å komme deg ut

å oslo å usa kan ikke samenlignes

Lenke til kommentar

At dere tror det er enkelt å bryte ut av et kriminelt miljø synes jeg er ganske naivt. Det er en grunn til at folk er gjengangere i fengsel. Det er mange som prøver men som ikke klarer det.

Jeg sier ikke at det er direkte lett. Men det er faktisk ikke så ille som enkelte ser ut til å mene. Men man må være villig til å bryte med absolutt alt.
Lenke til kommentar

Se dokkumentaren Gjengliv.I.San.Salvador folkens, det handler om slike gjenger, ms13 er vel gjengen som følges om jeg ikke husker feil dem bruker slag og spark i X sekunder for å straffe noen som har gjort noe dem ikke burde gjøre, straffen er frivillig for jenter.

Drap er ikke uvanlig i slke muljøer, er ofte slik at en blir drept fra en gjeng, så blir dem sure og dreper en tilbake igjen og slik går det.

Penger skaffer dem stort sett fra narko-salg og andre ulovlige virksomheter.

I Norge tror jeg ikke det finnes gjenger som kan sammenliknes, det nye MS-13 i Norge er nok bare noen unger som ville starte en egen gjeng for morro.

Ellers TS, jeg tror veldg gjerne på at du sluttet på skolen, for du skriver veldig dårlig her, både med tanke på rettskrivning og formulering.

Det virker på måten du snakker som om at du selv syns du er kul som er med i en slik gjeng, det virker som du skryter av å "tøft" du har det, kanskje du egentlig ikke vil ut?

Når det gjelder filmene er dem ikke serlig ille å se på, ikke serlig mye verre en å spille GTA.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...