Gå til innhold

Er dette et BRA oppsett for Stasjonær PC?

5 stemmer

1. 1. ER DETTE ET BRA OPSETT??

Anbefalte innlegg

Hei har tenkt å kjøp meg en ny stasjonær pc, og jeg er ny i dette :hmm: . Det jeg lurer på er om dette er et BRA oppsett for en Stasjonær PC? ;)

Alt er hentet fra MPX.no

http://www.mpx.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=872081&su=0FAD1A7F-295F-4942-A9AD-63A8C3AFE21F

Plzz, si hva dere synes :thumbup:

Er det noe jeg bør bytte ut elle ha med??? Si fra, fordi jeg vil at dette skal bli en BRA Stasjonær PC :dribble:

Tar i mot all kritik :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du råd har du lov ;)

Gledespinne ? (aka joystick) Brukes sånt lenger? Sist jeg brukte sånt var når Amiga 1200 var the big deal.

En ting jeg er usikker på er om at den RAM kjøler saken i det hele tatt passer med den XMS rammen, personlig tror jeg den er for Dominator RAM

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Du trenger ikke den ram kjøleren og rambrikkene du har bestilt er ment for å kjøre 3xchannel mot intel sin x58 serie hk. Det er 6 rambrikker i det settet, mens hovedkortet ditt bare støtter 4 brikker. Så kjøp heller to pakker med dual channel ram, eventuelt bytte til ett intel x58 serie med en rå core i7 cpu.

Ellers ville jeg heller valgt 2 stk 6950 skjermkort er en god del råere en 6870. Har du tenkt å kjøre raid5 med harddisk oppsett? Vist ikke ville jeg heller valgt 2 stk 1.5 tb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...