Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penislengde - mye å si?

Gjest Hefner

Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg en større penis ser mye "finere" ut og personen virker bedre i senga bare, men så fort man ligger med en sånn, er det bare vondt og man kan ikke ha hardfør sex... så utseendemessig ser det bedre ut med en stor en, men en som passer perfekt er også perfekt til bruk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp penis er ikke vits å måle en gang. Noen har kjøttpenis, som kanskje ser ok-stor ut som slapp, men ikke blir mye større når den står. Andre har blodpenis, som i enkelte tilfeller ser bitteliten ut, men som gjerne blir desto større når den vokser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp penis er ikke vits å måle en gang. Noen har kjøttpenis, som kanskje ser ok-stor ut som slapp, men ikke blir mye større når den står. Andre har blodpenis, som i enkelte tilfeller ser bitteliten ut, men som gjerne blir desto større når den vokser.

Stemmer. De som har liten i slapp er som oftest de som vokser mest i stå.

Må nok si meg enig der, selv har jeg ikke det meste å skryte av uten stå. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Personlig synes jeg en større penis ser mye "finere" ut og personen virker bedre i senga bare, men så fort man ligger med en sånn, er det bare vondt og man kan ikke ha hardfør sex... så utseendemessig ser det bedre ut med en stor en, men en som passer perfekt er også perfekt til bruk :)

Støtter denne!

I tillegg vil jeg legge til at det absolutt er best å suge stor kuk!

Lenke til kommentar

Det er ikke godt å suge hvis penis er for stor, da kjennes det ut som kjeven blir ødelagt eller hopper ut av ledd eller noe.

Postet av anonym: 488897e8dae806fd233181f6f98e9425

Har ikke den følelsen jeg :) jeg har mer den sexy følelsen av at jeg kan holde rundt en stor kuk og la den fylle munnen min ;)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri målt. Men vet at den funker rimelig bra. :wee: 14cm er ikke lite, og som nevnt tidligere, det er så utrolig mye mer som har noe å si for god sex enn bare selve størrelsen. :)

14cm er vel gjennomsnittet.

Skulle man tro de fleste forumpostene, så ville vel snittet snarere vært 18cm, men mye troll ute å går i slike poster (eller folk som ikke vet hvordan man måler størrelsen).

Lenke til kommentar

14cm er vel gjennomsnittet.

Skulle man tro de fleste forumpostene, så ville vel snittet snarere vært 18cm, men mye troll ute å går i slike poster (eller folk som ikke vet hvordan man måler størrelsen).

Nå er det vel slik at mange av de som faktisk ligger over gjennomsnittet, er mer ivrig etter å fortelle om det enn de som ligger under.

Lenke til kommentar

Det er bedre å ha 10cm som man får brukt, enn det å ha 20cm som står ubrukt! HoHoHo!!

Skal vell sies at jeg ikke har 10cm, men er over gjennomsnittet. Men, innenfor normalt nivå.

Førsteposter har ingen ting å tenke på, med tanke på en dames dybde, som er omtrent tilsvarende en manns gjennomsnitt :)

Bredde på penis er også samme greia... Alle damer er forskjellig.. Noen er ikke så store, andre kan spise et hus.

Endret av tROOP4H
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det handler ikke om hva du har.. men hvordan du bruker det..

Om en amatør og en fotograf skal ut og ta bilder, fotografen med engangskamera og amatøren med profft speilrefleks, vil fotografen ta bedre bilder enn amatøren..

Bedre med en med 12 cm som er god i senga enn en med 20 cm som er helt på trynet..thumbup.gif

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...