Gjest Hefner Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hva er normal penislengde? Jeg har en penis på rundt 14 cm, og 13 i diameter. Lurer på om dette er lite? Evt, hva er best for damene? Merker de stor forskjell mellom 14 og 20 cm? Klarer folk med 20 cm å tilfredstille fler kvinner enn folk med 14? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gjennomsnittet er vel litt over 15 cm så tror ikke du skal ha noe problem med å tilfredstille en normal kvinne. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg synes størrelsen din høres helt flott ut! 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lycantrophe Skrevet 16. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2010 14cm og 13cm i diameter? :o Må gjør vondt. 17 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har selv 15,5 cm lengde og 14 i omkrets Tror trådstarter mener omkrets og ikke diameter.. Og til trådstarter: Du har stor nok ikke bekymre deg Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hahah, usikker? Jeg liker'e. Tykkelsen er viktigere enn lengden, det vet alle. Lenke til kommentar
Populært innlegg Leiferen Skrevet 16. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Det som teller er cm3/t, altså volum per tidsenhet. Endret 16. desember 2010 av Leiferen 56 Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 14 cm er nice Jeg er selv 14 år, og 19 cm(målte feil forrige gang, er ikke 21 cm xP)... Lenke til kommentar
Gjest gutt 19 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er 19 år og har en kuk på 18 cm Lenke til kommentar
dkny Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Kan ikke snakke for andre, men sexmessig har det ikke noe å si for meg, det som har betydning er at jeg er tent nok fra før. Kan bli tilfredsstilt av én liten finger uten å ta på på noen andre steder heller, bare jeg tenker på de riktige tingene samtidig. Tror din er helt bra. Om du har stor mage har jeg hørt den ser mindre ut, men har ikke sett eksempler på stor mage+penis in real life så skal ikke si noe sikkert. Om du har normal kropp burde det ikke ha noe å si. Koz og klemz Endret 18. desember 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gjest x-ray goggles Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Synes det høres bra ut jeg Helt grei lengde, og veldig bra omkrets. Så noe statistikk på området, og der stod det at gjennomsnittslengde var på 16 og omkrets på ca 9,5 (visste ikke at det var så lite...). Min kjæreste har omtrent det samme som deg, og jeg er fornøyd Uansett er det slik at mesteparten av det som skal nåes inne i kjeden ligger ganske nærme utgangen. Det eneste du må passe på er at når Og for å komme tilbake til spørsmålet ditt: "Merker de stor forskjell mellom 14 og 20 cm? Klarer folk med 20 cm å tilfredstille fler kvinner enn folk med 14?" Blir det for langt, blir det litt ubehagelig å bli bånnet. 20 cm er for langt for meg; 16 holder greit. Når det gjelder tilfredsstillelse, er det ikke bare penislengde som spiller inn, men som sagt, har du nok på det området Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har hatt inntrykk at det er tykkelsen som teller, og ikke lengden? (Selvfølgelig forstår jeg at man må jo ha en viss lengde...) Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Et klassisk spørsmål! Det som har noe å si er hvordan du bruker den. Hjelper ikke å ha 25cm langt utstyr hvis du bare ligger der. Har man veldig lang penis opplever man alt for ofte at man bunner jenta også. Det kan fort være ødeleggende for god sex. Etter det jeg har lest er ikke jenter så dype heller. 11 - 14cm er vanlig dybde? Noen må gjerne rette på meg hvis jeg tar feil! Finnes heller ikke noen norm for hva som er best. Normen blir vel heller som sagt: kommer an på hvordan du bruker den. STÅ på. Hehehe. Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 15 år. 11 cm. Dårlig? Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Tror ikke at det finnes en "dårlig penis". Vær selvsikker, lag din egen teknik og bruk ditt utstyr på din måte. Alle må finne sin egen måte. Jeg har fått høre rykter om at ei synes ikke min var så stor, mens andre synes den har vært for stor(de har fått vondt). Finnes ikke en fasit. Edit: Til dere som tror dere har for liten tiss: handikapet deres er selvtilleten, ikke tissen. Endret 21. desember 2010 av Tezlon 2 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Et klassisk spørsmål! Det som har noe å si er hvordan du bruker den. Hjelper ikke å ha 25cm langt utstyr hvis du bare ligger der. Har man veldig lang penis opplever man alt for ofte at man bunner jenta også. Det kan fort være ødeleggende for god sex. Etter det jeg har lest er ikke jenter så dype heller. 11 - 14cm er vanlig dybde? Noen må gjerne rette på meg hvis jeg tar feil! Finnes heller ikke noen norm for hva som er best. Normen blir vel heller som sagt: kommer an på hvordan du bruker den. STÅ på. Hehehe. Syns det svaret er oppbrukt, gammelt og kommer til kort. Selvfølgelig betyr det noe om du er flink i sengen eller ikke, samtidig så er det mulig å ha for lite utstyr (og for stort for den saks skyld), og da har det ingenting å si hvor godt du bruker den. De aller fleste foretrekker nok en som er litt over gjennomsnittet, men ikke ekstremt stor. Så med andre ord, JA penislengde og tykkelse HAR noe å si, men hvis du er rundt gjennomsnittet, så burde du, kunne tilfredstille partner med din størrelse. Og for å gå litt på siden av emnet igjen; du har andre ting enn penis som kan brukes til å ha sex med. Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du har et poeng, men synes ikke det blir oppbrukt. Alle normale folk er født med en penis stor nok til å greie seg. Synes ikke det kommer for kort. Klart det sikkert finnes en generell preferanse, men det er ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ifølge wikipedia: "A study published in the September 1996 Journal of Urology concluded that average erect length was 12.9 cm (5.08 in) (measured by staff). The purpose of the study was to “provide guidelines of penile length and circumference to assist in counseling patients considering penile augmentation.” Erection was pharmacologically induced in 80 physically normal American men (varying ethnicity, average age 54). It was concluded: “Neither patient age nor size of the flaccid penis accurately predicted erectile length.” The Cancún LifeStyle study, in which the circumference of the shaft was measured at three points (base, mid-shaft, and just below the head) and then averaged, found an average of 12.63 cm (4.972 inches) with a standard deviation of 1.3 cm (0.5 in)." Så, 12.9 cm lang, 12.63cm omkrets er gjennomsnittet på en erigert penis ifølge undersøkelsene deres. Din penis er større enn flesteparten av menns peniser både i lengde og omkrets. Om du ennå føler deg utilstrekkelig, g-punktet til kvinner ligger ca 3-4 cm inni vaginaen. (ca en halv pekefinger). Prøv heller å lære hva hun liker istedenfor å bekymre deg over ett organ som du ikke kan gjøre noe med og som er mye større enn hva hun har behov for. Husk også at peniser ikke er lagd for å gi kvinner orgasmer, men for å gjøre de gravide. Bruk fantasien. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Synes huske jeg hørte om en Tysk undersøkelse som viste et snitt på rundt 14.5. Da skal det påpekes at dette er et gjennomsnitt, og det er mange over og under... alt mellom 10 og 18 er vel det som regnes "innenfor normalen" Lenke til kommentar
Populært innlegg Coa Skrevet 31. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2010 Er 19 år og har en kuk på 18 cm ok 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg