Gjest bekymretgutt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei. Gutt på 20 år her. Jeg begynte å drikke sånn 3-4 uker siden, da kjøpte jeg en sånn smirnoff flaske på 37,5%, jeg drakk litt og ble veldig full,besvimte nesten. Etter det har jeg alltid hatt en flaske i skapet,jeg drikker med en gang jeg står opp,jeg elsker å bli full, Men nå blir jeg ikke full lenger,må en måte,jeg drakk hele flaska her om dagen, fikk bare litt vondt i hodet,det var alt,ble ikke svimmel ell noe. Dette kommer nok til å fortsette till jeg drikker 2 om dagen, men klarer bare ikke å stoppe,nå må jeg jo drikke mer en 1 flaske for å bli full,for et par uker siden tålte jeg ikke en slurk engang, nå kan jeg ta hele flaske på en halvtime. Litt bekymret jeg da. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 hørtes rart ut at det skulle gå så fort, men ut fra drikkemønsteret ditt vil jeg definitivt si at du har et stort alkoholproblem.og hat du har såpass "lett for å havne utpå" at du bør rett og slett bli totalavholdsmann Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg foreslår at du går til AA(Anonyme Alkoholikere). Det er en gruppe for de som er alkoholikere, de som ikke er, pårørende osv. Ingen aldersgrenser. Dette er fra 2-100 år. Der kan du få tips og hjelp og bare prate : ) Det kan for all del være skikkelig kleint å gå dit, men husk at ingen der dømmer deg, og du forblir helt anonym. Du trenger heller ikke si noe. Alt er fritt Hjemmesiden til AA Lenke til kommentar
Gjest bekymretgutt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Trådstarter her. Vis jeg ikke drikker,blir jeg bare stresset og irritert, livet og alt er mye enklere og avslappet når jeg er full, derfor jeg drikker når jeg står opp,så jeg får en fin og grei start på dagen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du har drokket i 3-4 uker og du kan ikke bli full lengere? O.o Jeg foreslår at du begynner med noe sterkere, feks heroin. P.S: Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Les ovenfor, hvis ud gikk glipp av den :> Lenke til kommentar
frevild Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Etter det har jeg alltid hatt en flaske i skapet,jeg drikker med en gang jeg står opp,jeg elsker å bli full, Dette bør få varsellampene til å blinke og alarmene til å ule. Dette er et meget dårlig tegn. Sett deg som mål å være totalavholds to uker. Om du klarer det, kan du gå tilbake til et NORMALT drikkemønster, dvs. ta en fest en og annen helg og en øl/et glass vin nå og da. Hvis du ikke klarer det? Vel... da er jeg redd du virkelig må ta grep om du ikke vil ende opp som en klassisk fyllik. AA er et godt råd. Lenke til kommentar
Gjest bekymretgutt Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Etter det har jeg alltid hatt en flaske i skapet,jeg drikker med en gang jeg står opp,jeg elsker å bli full, Dette bør få varsellampene til å blinke og alarmene til å ule. Dette er et meget dårlig tegn. Sett deg som mål å være totalavholds to uker. Om du klarer det, kan du gå tilbake til et NORMALT drikkemønster, dvs. ta en fest en og annen helg og en øl/et glass vin nå og da. Hvis du ikke klarer det? Vel... da er jeg redd du virkelig må ta grep om du ikke vil ende opp som en klassisk fyllik. AA er et godt råd. 2 uker skal nok gå,skal klare det,det frister hele tia,men, vil ikke akkurat ende opp som en sånn fyllik,huff. Men jeg føler meg ikke avhengig,bare er så digg. Men skal nok klare det der. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du er langt fra den første som opplevde at det var "så digg" å drikke at de gjerne startet dagen med noe alkohol. Disse folkene kan man dele i to grupper, de som så varsellampene blinke og som bestemte seg for å skjerpe seg, og de som bare fortsatte. Det er folkene i sistnevnte gruppe som idag er de fyllikene du ser rundt. De andre er vanlige folk. Så det er opp til deg. Du kan jo begynne i morgen? Hold deg unna alkohol i to uker, fra og med i morgen. Dvs. om 55 minutter. Hold oss oppdatert! Dette fikser du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå