Fr@lme Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Vi driver å skal LANe her, men kameraten sin skjerm blir bare svart når vi skrur på PC-en. Vi tror det er noe med grafikkortet, et Matrox G400 dual head 32mb (er ikke helt sikker på om det er 400 men tror det. Vi tror det fordi vi har prøvd med to forskjellige skjermer. Dessuten har vi prøvd å ta ut og sette inn igjen grafikkortet, skifte skjermkortinngang flere ganger men ingenting ser ut til å hjelpe. Maskina er en Pentium 2 350 Mhz 128 mb ram. Vi trenger hjelp ellers blir hele lanet ødelagt!!! Hilsen Fralme Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Virker det i andre pc'er? Virker pc'n med et annet skjermkort? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 booter maskina, eller bare "virker det som" den booter? Hos meg var det bare minnet som ikke satt godt nok i. Den gangen fikk jeg også bare strøm til harddisk, vifter etc. men fikk null og niks på skjermen... bertie Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Vi fikk det til nå... Det gikk visst allikevel med en annen skjerm, vi bare dreit oss ut litt. Så da er det skjermen... kan ha noe å gjøre med at vi fikk litt snø oppi den når vi bærte den fra huset til kameraten min til mitt. Men da er det rart at lyset lyste, og at man kunne få sånn skjerm meny (screen size, position osv). Men takk for respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå