Gå til innhold

windows movie maker... BARE PROBLEMER

Anbefalte innlegg

hei!

jeg hadde tenkt å lage en video på wmm. men det første problemet mitt var at den ikke ville ta mine mp4(tror jeg)filer. så jeg googlet på den å fant ut at det skulle bli en avi fil med Programmet Mp4cam2avi. så det ble en avi fil. så skulle jeg prøve å sette den im på wmm. så får jeg meldingen

"kunne ikke importeres. Den nødvendige kodeken ble ikke lastet ned automatisk fordi det ikke er merket av for Last ned kodeker automatisk i dialogboksen Alternativer."

så googlet jeg litt på den også. fant jeg GSpot og Sherlock-the codec detective. aner ikke hvordan dette fungerer.

det er alt for forvirrende!!! :ohmy:

forstår meg ikke på noe av dette og trenger hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

får nå meldingen kan ikke importeres, fordi kodeken som kreves for å spille av filen, ikke er installert på datamaskinen. Hvis du allerede har prøvd å laste ned og installere kodeken, lukker du Windows Movie Maker og starter det på nytt, og forsøker deretter å importere filen på nytt.

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke kommer med de opplysningene som er nødvendige for å prøve å hjelpe deg så er det ganske unødvendig av deg å skrive mer om det.

Med mindre du prøver å laste inn veldig lange klipp (times klipp) så skal innlastingen ta bare sekunder.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så lenge du ikke kommer med de opplysningene som er nødvendige for å prøve å hjelpe deg så er det ganske unødvendig av deg å skrive mer om det.

Med mindre du prøver å laste inn veldig lange klipp (times klipp) så skal innlastingen ta bare sekunder.

bare noen sekunders klipp... menigsløst lå, pc'n har et type dll virus. (eller noe sånt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...