HulkHaugen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har fått et tips om at aluminiumsklorid er 'The shit' for å forhindre svette under armene. Og et google søk ser ut til å støtte den påstanden. Dette har pleid å være tilgjengelig på alle apoteker i Norge, men det ser ikke slik ut nå lenger. Har vært innom 5-6 forskjellige apoteker, og alle ser ut til å si at den er utgått eller er problemer med å levere. Virker som et kanskje nisje-produkt som ikke selger godt nok, hva vet jeg. Kunne uansett tenke meg å prøve dette, men hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Jeg kjøpte det for et år siden på apoteket, men hvis de ikke har det er dem det på apoteker over grensa vet jeg. Mine erfaringer med dette produktet er ikke så gode som jeg hadde håpet på. Resultatet mitt ble at svetten flyttet seg fra armhulene til ryggen. Endret 16. desember 2010 av martin808 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Aluminiumklorid tilstopper svetterkjertlene i armhulen og det er da naturlig at man svetter mer andre steder. Mitt råd er i størst mulig grad å unngå aluminiumklorid da de helsemessige effektene av den over tid ikke er bra. Det samme gjelder forsåvidt vanlige antiperspirant-produkter også som vanligvis inneholder det samme, dog ikke i så høy konsentrasjon som apotekproduktet som er på hele 25% aluminiumklorid. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg lurer på om noen vet om andre plasser enn det lokale apoteket man kan få kjøpt aluminiumklorid(?). Jeg vet den kan kjøpes på apoteket, men 160kr for 30ml er noe stivt etter min smak (5333kr/l). Noen som har funnet noe tilsvarende billig på nett? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Skal dere lage potassium clorid? Postet av anonym: 7ac9efbca85489cf907b8663a4e4fe4d Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 det finnes noe som heter "stop", på apoteket. denne inneholder nesten rent aluklorid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå