stian123 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hei! Min iPhone 4 er ødelagt og jeg må bytte til ny iPhone. Ønsker selvfølgelig å ta med meg alle kontaktene. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du bare gjenoppretter den fra sikkerhetskopien i iTunes, da blir den helt lik den gamle slik den var sist du synkroniserte den. Du får automatisk valget når du kopler til den nye. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gå inn på instillinger for telefon og kopier kontakter fra telfon til SIM-kort Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det valget finnes ikke på min telefon, og jeg har Telenor. Ingen av mine kontakter ligger på simkortet, det har de ikke gjort siden jeg gikk over til iPhone. Det er uansett en tungvinn og gammelmodig måte å gjøre det på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du bare gjenoppretter den fra sikkerhetskopien i iTunes, da blir den helt lik den gamle slik den var sist du synkroniserte den. Du får automatisk valget når du kopler til den nye. Dette er beste løsning, for da overfører du samtidig alle innstillinger, bilder, videoer, musikk, bokmerker og lignende. Overfører man til SIM-kortet vil kontakter med flere numre lagret splittes opp i flere, navn vil kortes ned og det vil generelt bli rot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå