Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Fem minutter tillegg. Herre min hatt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Å fyyyyyyyyyyyyyyyyyy faen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Oh god. 5 minutter tillegg. Det lukter Stoke-scoring laaang vei. Vel, jeg dør. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Som allerede har blir nevnt: 5 min? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er forelsket i Wilshere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pling på VGLive. Hjertet hoppet over et slag. Heldigvis var det Bayern Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Freezeray på Arshavin der? wtf? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 FOR EN LETTELSE!! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 FAEN SÅ DEILIG. Kredz til hele laget, fantastisk innsats. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Den satt jævla langt inne! Elendig kamp. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jævli deilig. Dog med en bismak på grunn av Walcotts skade. Fabregas sin skade har jeg vanskeligheter for å tro er alvorlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Arshavin var rå i dag. Hvis han og Nasri klarer å holde seg skadefrie, vil Walcott-savnet bli minimalt. Samarbeidet mellom Shava og Nasri er også top notch. Håper bare Cesc er tilbake så fort som mulig. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette var faktisk veldig brukbart av arsenal. Vi er kollektivt bra idag. En sliteseier til de grader. Vi får 3 poeng, og det er bra. Dagen positive overraskelse: Sebastien Squillaci! Har fulgt han i hele dag, på trass av alt hatet. Han scorer mål og er aldeles bunnsolid idag. Han har langt over 30 pasninger idag. Telte 1 feilpasning, og det var i sluttminuttene. I tillegg hadde han disse statsene: Taklinger: 1 av 1 Bra innvolveringer: 12 av 13 bra Hodedueller: 5 av 6 seiere Vinner mange viktige dueller og noen bra brudd. Eneste negative sammen med feilpasningen idag er en feilplassering i 1. omgang. Som sagt, bunnsolid. Bedre en Djourou idag. Annen positiv overraskelse idag er Arshavin. Man ser så sinnssykt godt at han begynner å få tilbake selvtilliten. Fantastisk. Nå er det bare å håpe på at skadene på Fabregas og Walcott er kortvarige. 5 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "Carew vinner nok en gang i lufta". Ah, er det bare jeg som er drittlei Carewhysteriet? 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 "Carew vinner nok en gang i lufta". Ah, er det bare jeg som er drittlei Carewhysteriet? Ble faen meg kvalm av den Carew-runkingen kommentatoren drev med de siste 10 minuttene. Skulle hatt en "slå av kommentator"-knapp på fjernkontrollen. *puke* 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Dette var faktisk veldig brukbart av arsenal. Vi er kollektivt bra idag. En sliteseier til de grader. Vi får 3 poeng, og det er bra. Dagen positive overraskelse: Sebastien Squillaci! Har fulgt han i hele dag, på trass av alt hatet. Han scorer mål og er aldeles bunnsolid idag. Han har langt over 30 pasninger idag. Telte 1 feilpasning, og det var i sluttminuttene. I tillegg hadde han disse statsene: Taklinger: 1 av 1 Bra innvolveringer: 12 av 13 bra Hodedueller: 5 av 6 seiere Vinner mange viktige dueller og noen bra brudd. Eneste negative sammen med feilpasningen idag er en feilplassering i 1. omgang. Som sagt, bunnsolid. Bedre en Djourou idag. Annen positiv overraskelse idag er Arshavin. Man ser så sinnssykt godt at han begynner å få tilbake selvtilliten. Fantastisk. Nå er det bare å håpe på at skadene på Fabregas og Walcott er kortvarige. Veldig enig i dette. Fulgte også med på Squidman i dag. Han fungerer nokså godt med Djourou. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 NEWS: Walcott ankle sprain confirmed. Wenger: 'Definitely out for Sunday. Cesc has a hamstring problem, will be assessed tomorrow' Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå