Urmaker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg tenker "Walcott vs Shava" i og med at Nasri kan settes inn på begge sider avhengig av hvem av de førstnevnte som starter. Uansett liker jeg best Nasri på høyresida, så jeg holder en knapp på Shava istedet for Walcott Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har Djourou og Squillaci spilt sammen før? Jeg tror ikke det. Kan bli spennende å se hvordan de gjør det. Tror Squillaci viser seg fra sin bedre side med Djourou som partner. Djourou er klart den "trygge" typen, og man må ha en av de i den bakre midten. Kos Og Squillaci er begge av den "utrygge". De passer overhodet ikke sammen. Håper vi starter med Walcott og Nasri. Synes Arshavin har vært frisk de siste kampene han har kommet inn. Også mulig Wenger starter med Nasri og Arshavin, for deretter å sette inn løpsterke Walcott. Det er en suksessoppskrift når Stoke er slitne. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Både mot West-Ham Everton og Barca kom Arshavin og Bendtner inn, for så å snu 0-1 til 2-1! Endret 23. februar 2011 av Urmaker Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Everton og Barca, ikke West Ham Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du har selvfølgelig helt rett Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Szczesny Sagna Djourou Squillaci Clichy Song Wilshere Cesc Walcott Bendtner Nasri Cunt Cunt Cunt Lennie Cunt Cunt Cunt Throwy Cunt Cunt Cunt Cunt Ser bra ut. Ekstreeeeeemt viktig å vinne denne kampen. Endret 23. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Akkurat det laget jeg håpet på. 2-0, Walcott og Bendtner. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Idag bør gutta blø for drakta, støtten fra fansen kommer til å være enorm, samtidig som vi møter det kvalmeste laget i PL. Håper, og tror, at vi knuser Stoke i denne kampen. Egentlig en typisk slitekamp, men jeg går rundt med en enormt god følelse, samtidig som jeg vet at vi har blitt bedre til å håndtere rugby lagene i år. Ingenting hadde gledet meg mer enn enn knusende seier, etterfulgt av en gråtende Shawcross som ikke er sterk nok mentalt til å tåle hetsen, og en forbanna Pulis som mener at vi ødelegger engelsk fotball. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Ingenting hadde gledet meg mer enn enn knusende seier, etterfulgt av en gråtende Shawcross som ikke er sterk nok mentalt til å tåle hetsen, ... Hvis jeg i tillegg hører Alan Davies skrike "THIS ONE'S CRYING!" fra tribunen, er kvelden komplett. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Squillaci og Carew burde bli en finfin duell, selv om Arsenal vinner kampen 3-0. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Carew kommer til å dasse Squillaci i hver duell. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ingenting hadde gledet meg mer enn enn knusende seier, etterfulgt av en gråtende Shawcross som ikke er sterk nok mentalt til å tåle hetsen, ... Hvis jeg i tillegg hører Alan Davies skrike "THIS ONE'S CRYING!" fra tribunen, er kvelden komplett. Indeed! Årh, tror jeg må sette på ranten til Davies i The Shawcross Redemption før kampen nå Edit: gunnerblog gilbertosilver Stoke fans singing Shawcross' name on their way in to ground. Classy. haha, class act. Endret 23. februar 2011 av Big Tone Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 NEI! Unlucky THEO! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 GAAAH, var sikker på at den gikk inn. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Carew kommer til å dasse Squillaci i hver duell. Tror det går greit jeg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Her lukter det tidlig ledelse. Stoke-spillerne ser ut som forvirrede gorillaer. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 SQUID!!! :D Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) SQUIDD HAHA. På dødball å greier. Endret 23. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Spiller vi mot eget mål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå