Vestaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Wenger: 'Definitely out for Sunday. Cesc has a hamstring problem, will be assessed tomorrow'. 3 uker, mister Barca kampen. Skjer med den jævla hamstringen? Dårlig oppvarming? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Utrolig trist for Fabregas hvis han mister finalen og Nou Camp. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Utrolig trist for Fabregas hvis han mister finalen og Nou Camp. Er jo typisk det. Tviler på at han i det hele tatt blir involvert mot Birmingham uansett om han blir fit. Forhåpentligvis er han tilbake mot Barcelona, men Walcott har jeg dessverre mindre tro på. Vanvittig uflaks på gutten der.. Szczesny Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy Song - Denilson Nasri - Wilshere - Arshavin Van Persie Håper dette laget starter på søndag! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er mye mer bekymra framfor Nou Camp enn søndagen, selv om jeg kan banne på at det blir et par skader der også! Et overtent Birmingham, hvordan tror dere virkelig det ender? Scrappy 2-1 seier at best, med 2-3 skader. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er mye mer bekymra framfor Nou Camp enn søndagen, selv om jeg kan banne på at det blir et par skader der også! Et overtent Birmingham, hvordan tror dere virkelig det ender? Scrappy 2-1 seier at best, med 2-3 skader. Vi har vår største sjanse på sølvtøy på søndagen og den kampen er det helt kritisk at vi vinner. Vi trenger et trofé. Spillerne trenger et trofé. Det eneste spillerene våre mangler er smaken av gull og får vi det kan vi fort bli et mye bedre lag. Et tap vil nok også sørge for at spillerne våre jobber hardere, så jeg ser på søndagen som en vinn-vinn situasjon uansett hvordan det ender Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er pessimistisk i forhold til søndagen. Laget er utrolig tafatt uten Cesc. Mulig det blir bedre når man starter uten ham. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Cesc starter på søndag. Jeg har en god magefølelse 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Cesc starter på søndag. Jeg har en god magefølelse Får håpe det, men jeg har liten tro dessverre Hvis han ikke blir klar kunne jo dette også vært en artig oppstilling? Nasri - v. Persie - Arshavin Bendtner/Chamakh Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er du syk i hodet mann? RvP på sentral midt? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er du syk i hodet mann? RvP på sentral midt? Cesc rollen slik som han spilte mot Barcelona er ikke sentral midtbane Det er en presset opp midtbanerolle som så og si fungerer som hengende spiss og van Persie har faktisk spilt den rollen før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 For en utrolig nervepirrende kamp. Tror jeg hadde slått ned mitt nærmeste familiemedlemm om Stoke hadde scoret i sluttminuttene. Er så utrolig lei av spillestilen til slike lag - lange innkast og dødballer (fra midtbanen!!) inn i 16 meteren. Heldigvis holdt ledelsen inn. Syns også at laget jobbet ekstremt godt sammen. Herlig seier alt i alt! Vil tro skaden på Fabregas er kortvarig, men trist hvis han mister finalen og Barca kampen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Akkurat tilbake frå kampen, må sei at det var veldi god stemning i dag! Alle spelarane gjorde det ok, men forferdelig synd med skadene på Fabregas og Walcott. ...Og for nokre idiotar Stoke-supporterane er. Den største jubelen frå dei kom når Theo måtte ut på båre, med påfølgande "There's only one Ryan Shawcross". Dei hadde ingenting å komme med gjennom heile kampen bortsett frå sugne Shawcross-sangar. Cunts! 5 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Digger hvordan Arsenal hadde ballen nesten alle overtidsminuttene. Gjenspeiler det Wenger sa om de bare må nekte stoke ballen. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Effektiv bortkasting av tid. @cesc4official I dont know if ill make sunday or no, but all i know is that from this moment to sunday 16'30 i wont sleep if its necessary. Ive waited too long to captain a final for arsenal and i wont give up till the last second. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå