Gå til innhold

PL: 23.02.11 Arsenal v Stoke City, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig trist for Fabregas hvis han mister finalen og Nou Camp.

 

Er jo typisk det. Tviler på at han i det hele tatt blir involvert mot Birmingham uansett om han blir fit.

 

Forhåpentligvis er han tilbake mot Barcelona, men Walcott har jeg dessverre mindre tro på. Vanvittig uflaks på gutten der..

 

Szczesny

 

Sagna - Djourou - Koscielny - Clichy

 

Song - Denilson

 

Nasri - Wilshere - Arshavin

 

Van Persie

 

Håper dette laget starter på søndag!

Lenke til kommentar

Er mye mer bekymra framfor Nou Camp enn søndagen, selv om jeg kan banne på at det blir et par skader der også! Et overtent Birmingham, hvordan tror dere virkelig det ender? Scrappy 2-1 seier at best, med 2-3 skader.

 

Vi har vår største sjanse på sølvtøy på søndagen og den kampen er det helt kritisk at vi vinner. Vi trenger et trofé. Spillerne trenger et trofé. Det eneste spillerene våre mangler er smaken av gull og får vi det kan vi fort bli et mye bedre lag.

 

Et tap vil nok også sørge for at spillerne våre jobber hardere, så jeg ser på søndagen som en vinn-vinn situasjon uansett hvordan det ender :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

For en utrolig nervepirrende kamp. Tror jeg hadde slått ned mitt nærmeste familiemedlemm om Stoke hadde scoret i sluttminuttene. Er så utrolig lei av spillestilen til slike lag - lange innkast og dødballer (fra midtbanen!!) inn i 16 meteren. Heldigvis holdt ledelsen inn. Syns også at laget jobbet ekstremt godt sammen. Herlig seier alt i alt!

 

Vil tro skaden på Fabregas er kortvarig, men trist hvis han mister finalen og Barca kampen.

Lenke til kommentar

Akkurat tilbake frå kampen, må sei at det var veldi god stemning i dag! Alle spelarane gjorde det ok, men forferdelig synd med skadene på Fabregas og Walcott.

 

...Og for nokre idiotar Stoke-supporterane er. Den største jubelen frå dei kom når Theo måtte ut på båre, med påfølgande "There's only one Ryan Shawcross". Dei hadde ingenting å komme med gjennom heile kampen bortsett frå sugne Shawcross-sangar. Cunts!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...