Xanman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) 23.02.2011 Arsenal - Stoke City Premier League 20:45 @ Ashburton Grove ----------------------------------------- Arsenal news: Robin Van Persie og Laurent Koscielny er ute med småskader, men de er sannsynligvis tilbake til søndagens ligacupfinale. Abou Diaby er også fortsatt ute, men han er uansett suspendert. Forventet startoppstilling: Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Johan Djourou - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Samir Nasri ----------------------------------------- Stoke news: Matthew Etherington pådro seg en strekk i hamstringen samt en ryggskade mot Brigton på lørdag, og er sannsynligvis ikke klar. Mamady Sidibe og Abdoulaye Faye er garantert ute. Forventet startoppstilling: Asmir Begovic Marc Wilson - Robert Huth - Ryan Shawcross - Dean Whitehead Jermaine Pennant - Danny Pugh - Glenn Whelan - Rory Delap John Carew - Kenwyne Jones Endret 23. februar 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Lett hjemmeseier. Arsenal revansjerer seg etter United-tapet. 3-0. 2xCesc og Nasri. Book it. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Forventer seier. Alt annet er en katastrofe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Håper på tre poeng og null skader. Hvis Shawcross prøver seg på noe, håper jeg Wenger unleasher JET på ham. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Regner med at dette blir en av få kamper på Emirates med stemning i. Shawcross kommer til å få hørt det. Lenke til kommentar
Arshavin23 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Eneste jeg frykter er de dødelige innkastene fra Rory Delap. Klarer vi å kjempe imot innkastene ,da vinner vi garanetert:p Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Denne er forresten hovedkamp og går på TV 2 HD 1. Noe som betyr norsk kommentator og Øyvind Alsaker. Dette blir en storseier. 4-0. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kommer RvP til å starte? Jeg tror ikke det. Noe sier meg at det blir samme startoppstilling som på mandag, dvs. uten Cesc også. Ellers: 3-1. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Håper egentlig at Djourou og Koscielny danner stopperparet på lørdag. Med to så hodesterke stoppere og en keeper på 1,96 burde det ikke være noe problem å forsvare seg mot innkastene til Stoke, og da burde vi gruse dem lett. Håper vi vinner 4-1 og at Shawcross går sippende av banen, slik han pleier. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Szczesny Sagna - Squillaci - Djourou - Clichy Cesc - Song - Jack Theo - RvP - Nasri Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har fortsatt boner fra Szczesnys siste utboksning mot Newcastle i ligacupen... 6 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Blir nok Chamakh som starter på topp.. Ja, sikkert samme lagoppstilling som mot United. Håper Szcezny imponerer mer og får godt med selvtillit i buret. Kjekt vist Jet fikk seg noen minutter vist vi styrer kampen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror ikke vi skal forvente å se JET i denne kampen. Stoke er vanskelig. Dessuten er de meget gode i andreomgangene sine, mener jeg å ha lest. Jokeren Tuncay er farlig når han kommer innpå i det 70. minutt - det viste han mot United. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vil bare si at dersom vi ikke vinner denne så gir jeg opp Premier League for denne sesongen. 2 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg trodde du hadde gitt opp Premier League etter at vi spilte 1-1 på Anfield. Og igjen etter at vi tapte mot West Brom. Og igjen etter at vi tapte mot Newcastle. Og igjen etter at vi tapte mot *error loading file* 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har for lengst gitt opp Benbjo. 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Arsenal v Stoke - Update for supporters The Club is closely monitoring the weather conditions Rager hvis kampen blir avlyst. Det meste tyder heldigvis på at den ikke blir det. Edit: Så bilder fra Ashburton på TV2 nå, og det snør noe helt vilt. Skal ikke se bort i fra at denne blir avlyst. Endret 18. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ser ganske hvitt ut på Emirates. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Leste at dommeren så ann situasjonen på Emirates. Vet ikke hvordan forholdene er utenfor, men kan jo tyde på at de ser ann baneforholdene også dette. Er så jævlig håpløst hvis alt blir avlyst den ene dagen jeg faktisk har tid til å se på PL en hel lørdag. 13.45 kampen går jo sannsynligvis. Håper deres også gjør det, så jeg har noe å se på i tillegg til håndballkampen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Denne blir garantert avlyst, ja. Pokker. Edit: Det er offisiellt, kampen er avlyst. Endret 18. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå