raider000 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Virusprogrammet sletter av og til filer, som man vet ikke er virus. Det kan være forskjellige programmer osv. Jeg kjører OfficeScan 10.0. I Windows XP kunne man bare skrive inn net stop ntrtscan net stop TmProxy net stop tmlisten net stop OSE Så stoppet den. Jeg innbiller meg, at man må prøve å få sluttet en prosess som heter: PccNTMon.exe Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 hvilken maskin er dette? Er det en skolemaskin? Hvem er det som har ansvaret for at der er officescan på den maskinen? btw. Det er sjedent at virusprogrammet sletter filer. Programmet hindrer tilgang til de filene og/eller setter de i karantene... Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 hvilken maskin er dette? Er det en skolemaskin? Hvem er det som har ansvaret for at der er officescan på den maskinen? btw. Det er sjedent at virusprogrammet sletter filer. Programmet hindrer tilgang til de filene og/eller setter de i karantene... Ja, det er en skolemaskin. Vi har administratorrettigheter over den. Det er it-avdelingen på skolen som har ansvaret for den. Godt mulig at de ikke blir slettet, virusprogrammet sier bare at det fjerner de. Kanskje satt i karantene, jeg finner de uansett aldri igjen, så lenge jeg ikke har zippet de på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 vel om det er it-avdelingen som har ansvaret for at trend kjører på din maskin, så blir de veldig glad om du lar være å forandrer på systemet. Forandring av systemet er garantert imot en avtale du har godtatt. Vet hvordan du fjerner trend, men siden jeg selv har jobbet ved en videregående skole, så har jeg mere respekt for it-avdelingen, enn å gi deg den opplysningen. beklager... Lenke til kommentar
raider000 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 vel om det er it-avdelingen som har ansvaret for at trend kjører på din maskin, så blir de veldig glad om du lar være å forandrer på systemet. Forandring av systemet er garantert imot en avtale du har godtatt. Vet hvordan du fjerner trend, men siden jeg selv har jobbet ved en videregående skole, så har jeg mere respekt for it-avdelingen, enn å gi deg den opplysningen. beklager... Jeg tror du misforstår litt. For det første kan jeg garantere deg at det ikke finnes noen avtale om hva jeg gjør på min maskin. Det er ikke snakk om å fjerne programmet. Det er snakk om å deaktivere det midlertidig. Til opplysning har de hjulpet meg med lignende tema før. Hvis du ikke er interessert i å hjelpe, trenger du ikke lage negativ stemning på en post, når du faktisk ikke har noen som helst peiling på regler som gjelder for vår skole og kritiserer meg ut ifra det. Ellers er jeg takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 så, hvilket fylke er du har pc gjennom pc'ordningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå