Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Internettleser hjelp:S

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har gjort noe: det kom opp sån virus søking på en nettside jeg var inne på. jeg trykket på den, lastet ned og instalerte og så scannet den etter virus. den fant, men jeg må betale for å bruke den. Jeg slettet de vra marskinen så, og internettleserne vill ikke fungere. Jeg har prøvd brannmur, instalert de på nytt og vært mye på kontrollpanel og rotet. Ingenting funker.

Jeg bruker nå XPmode for å lage innlegget, der fungerer det. Jeg kan bruke msn, utorrent og alt annet en Opera, safari, iexplorer, chrome og farifox. Dette er et stort problem:(

Er det noen soim vet hvordan jeg kan få internett til å funke normalt igjen?

Kan godt hende at jeg har ett godt skjult virus. Når jeg trykker på opera-google kommer det opp en melding som viser: Finder ikke mellomtjenesten.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALDRI gå på "virussøk" reklame eller lignende, Jeg trykker aldri på dem, last ned MSE(Securety essentials) som jeg tror du finner på Windows update, ellers så gå på microsoft sine hjemmesider.

Jeg fikk det en gang var "TrojanDownloader:ASX/Wimad.Y" Jeg tror det var den som blokket netleseren mine untatt chrome

Lenke til kommentar

Jeg søkte litt, og fant :

"Had this issue.

Its an issue with your ISP, you have Port 80 blocked. Apps like msn, torrents, etc will work, but port 80 ("browser internet") doesn't work. Call em up."

fra:

http://forums.techguy.org/windows-vista/615994-web-browser-does-not-work.html

og jeg skjønner ikke hvordan man finne frem IPS og kan gjøre dette, er det noen som vet hvordan man finner det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...