Gå til innhold

LG 2X er lansert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 kjerner er svært spennende med tanke på økt batterilevetid.

I en normalsituasjon kan man da kjøre multitasking på 2 kjerner som da går i lav klokkefrekvens og med lav driftsspenning - selv om det er ganske høy CPU-belastning på telefonen. På dagens telefoner må ofte spenning og klokkefrekvens jekkes opp mot max, og da blir strømforbruket svært mye høyere!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wow! 4300 og inne den 21. Januar?

Var ikke det veldig billig og veldig tidlig?

Kan man stole på dette?

Kanskje jeg ikke venter til feb-mars med mobil allikevel?

Eneste er at jeg helst vil ha en garanti om at den får 3.0...

Helst SAMOLED eller bedre og litt større skjerm :-P

Men min Omnia HD begynner å bli skrøpelig nå :-)

Lenke til kommentar

Strengt tatt har jo ikke Apple engang lov til å kalle det en iPhone siden det er Cisco som eier navnet. I tillegg var LG Prada som kom med en "iPhone"-telefon først.

Slik sett så er alle iPhone en kopi av noe annet de også, derfor blir det feil å kalle alt av touchtelefoner en iPhone-kopi.

Beklager, fanboy :(

Hahahah, steike ta for en argumentasjonsteknikk. "ALT ER EN KOPI AV ALT", jeg håper for din del du ikke er født i 72 som brukernavnet ditt antyder.

Forøvrig kan iphone kun sies å være løst basert på LG prada samtidig som dette ligner en blåkopi, men forstår jo at du roter i mørket etter argmenter.

Lenke til kommentar

Nå til dags er det jo vanlig å si at alt som har kun en touch-skjerm over store deler, og er nogenlunde rund i kantene, så er det en Iphone-kopi......

Denne ligner ikke noe mer på Iphone enn Iphone gjorde på Prada.

Er mobilen firkantet, ser den gammeldags ut, og utover det er det ikke så utrolig mange måter å designe på... Du har jo HTC Hero og Nokia N8. Kanskje til og med Omnia HD, men den ser jo også gammeldags ut. Utover dette er det ikke så utrolig mange måter å designe disse telefonene på. Man kunne alltids lagt til små detaljer (Som Hero og N8 også har, da det grunnleggende er en stor skjerm med noen få taster til), men det ville uansett blitt kalt kopi av Iphone.

Denne har fire taster og høytalerene er annerledes. Fargene er annerledes og Iphone hadde en slags "ramme" rundt. Iphone 4 ligner den heller ikke så utrolig på. Hadde du sagt Galaxy S, ville jeg vært mer enig. Men uansett er min mening at det ikke betyr så mye, da kreativitetsmulighetene er relativt små.

Hvis du klarer å nevne 5 mobiler med touchscreen uten tastatur som ser betydelig forskjellige ut, skal jeg trekke tilbake alt :-) Det inkluderer ikke de to gratis N8 og Hero :-) Iphone har så standard utsende at du kan gjerne ta med den siste :-P

Lenke til kommentar

Hva med å utvikle bedre batterier? De kraftigste telefonene i dag må jo lades etter noen få timer med aktiv bruk. Ytelsen utvikles i rekordfart men batteriene skjer det nesten ingenting med.

Helt enig. Greit med heftigere mobiler men hjelper lite når ikke batterikapasiteten økes. Har en Desire som må lades hver kveld under moderat bruk. Merkelig at de ikke tar tak i det siden ALLE klager over det. Skulle gjerne betalt noen hundrelapper ekstra for bedre batterikapasitet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Update: er vel igrunn en super telefon, hvis man ser bort i fra noe som er nødt til å være programfeil. Apple eller ikke apple, det er vel ingenting å bry seg om så lenge telefonen har fint simpelt design og fungerer?

Selv om jeg påstår at den er bra - og dårlig samtidig, da. Ehea.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...