bjorntj2 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har ett Sony A100 kamera og har lyst til å kjøpe meg en grei blits... Ser litt på disse to, hvilken vil dere anbefale..: Sigma Flash EF-530 DG ST for Sony Sony HVL-F20AM Blits Er det hips om happ eller er bør jeg evt. legge litt mer penger for å få en grei blits... (regner med det meste uansett er bedre enn den innebygde...) mvh, BTJ Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Har ett Sony A100 kamera og har lyst til å kjøpe meg en grei blits... Ser litt på disse to, hvilken vil dere anbefale..: Sigma Flash EF-530 DG ST for Sony Sony HVL-F20AM Blits Er det hips om happ eller er bør jeg evt. legge litt mer penger for å få en grei blits... (regner med det meste uansett er bedre enn den innebygde...) mvh, BTJ Definitivt gå for Sigmaen! En overlegen blits når det kommer til lysmengde, samt at den kan vinklet i taket, noe som jeg personlig mener er et must. Jeg har hatt denne blitsen selv, og jeg kan garantere at du blir fornøyd. Lenke til kommentar
bjorntj2 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Definitivt gå for Sigmaen! En overlegen blits når det kommer til lysmengde, samt at den kan vinklet i taket, noe som jeg personlig mener er et must. Jeg har hatt denne blitsen selv, og jeg kan garantere at du blir fornøyd. Oki, Sigmaen er herved bestilt... BTJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå