edonis Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Etter at pc'en min (Hp dv5-1026eo med ATI HD3450 skjermkort) tok en omstart etter at Windows hadde lastet ned en automatisk oppdatering av en eller annen sort, så har skjermoppløsningen endret seg. Nå står det at maks oppløsning er 1024x768. Jeg husker ikke hvilken oppløsning jeg kjørte på, men nå ser det nesten ut som den kjører i safemode. Jeg har prøvd å omstarte den og lastet inn nye drivere, men ingenting hjelper. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Laste ned ett tidligere restore point - eller sjekke ved oppstart at den ikke starter opp i safe mode. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Høyreklikk på skrivebordet - Skjermoppløsning - sett skjermoppløsningen du vil ha. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Høyreklikk på skrivebordet - Skjermoppløsning - sett skjermoppløsningen du vil ha. Hmmm... det tok jeg nesten for gitt at TS hadde prøvd, men helt klart det første som må gjøres, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå