Gå til innhold

Black ops Eller Modern Warfare 2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg spiller heller Black Ops for øyeblikket, utelukkende pga jeg mangler ett zombie-trophy for å få platinum, og fordi jeg er svært lei av mw2.

Men så spiller jeg nesten ikke noen av spillene lenger, ettersom det er noen drittspill av astronomisk lav kvalitet.

Treyarch burde virkelig fått ris på rævva, hele gjengen. Multiplayeren hadde vært fin den, om man faktisk lov til å spille den. Altså, at de fremdeles bruker host-systemet i online som i cod4, cod5, cod6, er en skandale.

Se på BC2, for eksempel. Jeg har spilt 192 timer online i det spillet, og har ikke opplevd lag mer enn 2-3 ganger.

 

Nei, huff. Jeg spiller heller BC2. Jeg lover meg selv i skrivende øyeblikk å aldri kjøpe et spill av COD- eller MW-serien.

 

reznov2.jpg

Mason, my friend. Activision, IW, Treyarch, ALL must die!

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Som andre her så riktig nevner, BLOPS er dessverre fullstendig ødelagt av lagg/latency/elendig hit detection/lag kompensering (kall det hva man vil). Inntil dette er fikset vil jeg karakterisere BLOPS som nærmest uspillbart online hvis man har et snev av konkurranseinstinkt når man spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Litt usikker igrunn. MW2 var et sabla artig spill, samtidig føltes multiplayer adskillig mer balansert og rettferdig i BO.

Nå har ikke jeg hatt store problemer med connection som jeg ser mange av dere klager over. Jeg syntes multiplayeren er ufattelig gøy, med nok av nyheter som Wager Matches, Theatre, Split Screen Online MP og langt mer detaljert statistics.

Lenke til kommentar

Hver av disse spillene har sine fordeler og ulemper.

 

Mange vil klage over at perk'ene og killstreak awards på MW2 er urettferdig fordelt, men jeg synes også dette er horribel på BO, men bare i mindre grad. Når noen får helikopter eller bikkjer, da sliter man. Ikke alle går rundt med luncher og det er så dårlig luftdekning på de fleste brettene der at det er håpløst å skjule seg. Når ingen tar frem en launcher med Ghost pro perk, da er kampen enestemt.

 

Det jeg liker med BO er at det er ingen quick scope med sniper. Husker engang jeg ble utfordra av en nordmann (husker ikke hvem) om quick scope kamp på MW2, men måtte trekke meg fordi jeg ikke er noe god i det og synes det er så innmari teit.

 

Det jeg ikke skjønner er de som sier at det er mange cheatere på MW2, men dette opplever jeg at det er mer på BO. Før 1.05 patchen respawna jeg rett foran motstanderen hele tiden og det var helt håpløst å spille videre. Man kan ikke spille sabotage eller search and destroy lenger når slike ting skjer. For å ikke snakke om lagg. Man skyter og skyter, men ender med at man dør først. På min skjerm ser jeg at jeg treffer motstanden med minst 10 skudd. Ender bare med at jeg sier WTF!

 

For meg er det stabiliteten på online som er viktigst og jeg stemmer for MW2. Før synes jeg perkene, våpenfordeling og perkene er så lame på BO, men da jeg satte meg inn i det synes jeg MW2 er mer urettferdig fordelt. 70% av kampene jeg har hatt på BO har endt med connection interrupted og i statistikken registrer det som en tap. Bare igår fikk jeg kun til en fullstendig kamp, men de 20 andre kampene gikk rett til dass. At Treyarch skylder på vår internettoppsett hjemme er en dårlig unnskyldning.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Hver av disse spillene har sine fordeler og ulemper.

 

Mange vil klage over at perk'ene og killstreak awards på MW2 er urettferdig fordelt, men jeg synes også dette er horribel på BO, men bare i mindre grad. Når noen får helikopter eller bikkjer, da sliter man. Ikke alle går rundt med luncher og det er så dårlig luftdekning på de fleste brettene der at det er håpløst å skjule seg. Når ingen tar frem en launcher med Ghost pro perk, da er kampen enestemt.

 

Det jeg liker med BO er at det er ingen quick scope med sniper. Husker engang jeg ble utfordra av en nordmann (husker ikke hvem) om quick scope kamp på MW2, men måtte trekke meg fordi jeg ikke er noe god i det og synes det er så innmari teit.

 

Det jeg ikke skjønner er de som sier at det er mange cheatere på MW2, men dette opplever jeg at det er mer på BO. Før 1.05 patchen respawna jeg rett foran motstanderen hele tiden og det var helt håpløst å spille videre. Man kan ikke spille sabotage eller search and destroy lenger når slike ting skjer. For å ikke snakke om lagg. Man skyter og skyter, men ender med at man dør først. På min skjerm ser jeg at jeg treffer motstanden med minst 10 skudd. Ender bare med at jeg sier WTF!

 

For meg er det stabiliteten på online som er viktigst og jeg stemmer for MW2. Før synes jeg perkene, våpenfordeling og perkene er så lame på BO, men da jeg satte meg inn i det synes jeg MW2 er mer urettferdig fordelt. 70% av kampene jeg har hatt på BO har endt med connection interrupted og i statistikken registrer det som en tap. Bare igår fikk jeg kun til en fullstendig kamp, men de 20 andre kampene gikk rett til dass. At Treyarch skylder på vår internettoppsett hjemme er en dårlig unnskyldning.

 

Problemene du beskriver eksisterer ikke på xbox.

Lenke til kommentar

De spiller vel cod4?

Ellers har jeg Blackops til xbox, og har aldri hatt noe problemer med verken lagg eller connection lost.

Eller jo, det var den ene gangen for noen uker siden jeg plutselig havnet i lobby igjen, men såpass får man tåle. Hvis hosten er for dårlig bare bytter spillet til en bedre.

 

Blackops på xbox heller enn mw2 på pc for min del.

Lenke til kommentar

De spiller vel cod4?

Ellers har jeg Blackops til xbox, og har aldri hatt noe problemer med verken lagg eller connection lost.

Eller jo, det var den ene gangen for noen uker siden jeg plutselig havnet i lobby igjen, men såpass får man tåle. Hvis hosten er for dårlig bare bytter spillet til en bedre.

 

Blackops på xbox heller enn mw2 på pc for min del.

 

 

Møter så mange noobs på CoD4 at det er ekkelt. Ja, mange av de som er skikkelig hardcore er igjen på CoD4, men de er i kraftig undertall. Tror de har gått lei av det etter 3 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...