_-Espen-_ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I det siste har jeg hatt problemer med at laptopen min disconnecter tilfeldig fra trådløse nett. Dette har skjedd på flere forskjellige nett med forskjellige routere, så jeg antar at det er laptopen min. Jeg har lest litt rundt på forum og prøvd det meste. Har allerde oppdatert alle mulige nettverks drivere. Har prøvd å disable IPv6 og strømsparing. Prøvde også flushdns og flushcatche inne på ipconfig. Alt fungerte fint for bare et par uker siden, har ikke gjort noen endringer på oppsett før problemet dukket opp. Med kabel går det fint. Jeg har en HP dv6 3065 med W7 64-bit. Nettverkskortet er et Atheros AR9285 802.11b/g/n WiFi Adapter Håper noen har en ide om hva som er galt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er ofte driver til trådløskort som er problemet. Du finner drivere her: http://www.atheros.cz/ Lenke til kommentar
_-Espen-_ Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Har prøvd mange forskjellige drivere nå, men jeg har fortsatt samme problem. Jeg blir disconnected etter 2-5 min hele tiden. Vurderer rett å slett å formatere hele pcen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Du kan jo prøve med en Linux live CD. Lenke til kommentar
_-Espen-_ Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Ja det skal jeg se på. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå